czwartek, 31 stycznia 2019

Słonecznie zimą.

Gdy zaczęłam oklejać kraftowy czekoladownik żółta wstążeczka bardzo pasowała do ślicznego kwiatowego papieru. Potem jednak okazało się, że w pudełkach  brakuje właśnie żółtych kwiatków.
Musiałam zrobić je z foamiranu sama. Kolorowałam biały foamiran pastelami.Listki wycięłam z zielonego foamiranu.


Wierzch okleiłam tekstylną i wyciętą z papieru koronką.

To są właśnie zrobione przeze mnie kwiaty

W środku jest już skromnie, czekolada bez cukru i zachęta do małego odpoczynku.

18 komentarzy:

  1. Ślicznie, fajnie pasują te żółte kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ze sobą świetnie współgra. Super. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu świetny a kwiaty to mistrzostwo świata !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuszki zrobiły na mnie wrażenie, zawsze tworzenie kwiatków do kartek sprawiało mi trudności, ale wynika z tego, że za mało praktyki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kwiatki robię po kilka raz na pół roku, czasami wyjdą.
      dziękuję

      Usuń
  5. Basiu, rewelacyjne kwiatuszki - podziwiam. Czekoladownik prezentuje się wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu kwiaty cudo, piękna kompozycja....wiosna u ciebie, cieszy serducho pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu.
      Dobrze, że na blogach wiosna,u nas za oknem brzydka jesień ;-(

      Usuń
  7. Pięknie pasuje ten żółciutki kolor :)

    OdpowiedzUsuń