sobota, 19 stycznia 2019

Moja sukienka

Sukienkę wykroiłam, po uprzednim zrobieniu formy na kursie w centrum szkoleń Metodis.
I tak jak w poprzednim wpisie będzie sporo moich zdjęć. Zrobienie zdjęć granatowej sukienki bez wypełnienia przerasta moje umiejętności.
Część z was widziała już sukienkę na fb.


Sukienka uszyta jest z dzianiny, sprzedawanej jako taki szeroki rękaw ( jak ja się znam na materiałach ;-). Dostałam od koleżanki z kursu.


Dół sukienki i naszywane kieszenie nie mają podłożenia. Wyciągnęłam materiał, by zwinął się w rulon 



Rękawy są kimonowe takie troszkę przykrótkie 3/4


Rękawy i przy dekolcie wykończyłam cieniutkim ściągaczem zrobionym z tego samego materiału.

 
Całość prezentuje się tak!
Oczywiście nie zawsze będę sukienkę nosiła do dżinsów ;-)

28 komentarzy:

  1. Basiu rewelacja
    Sukienka, dzianina - dałaś radę na 10+
    Szczerze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka. Wielkie brawa.
    Mnie maszyna do szycia nie lubi, ale postaram się to zmienić.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja maszyna też mnie nie lubi, czasami w ramach protestu, że próbuję coś szyć szyje tylko do tyłu :-)
      Udana próba szycia spowodowała, że szukam już materiał na następny uszytek. A może uszyję skrojoną już spódnicę?
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Super sukienka, wygląda na bardzo wygodną, a to ważne. :) Sama bym taką nosiła. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo dziękuję za komentarze, widzę że przejrzałaś mój blog ;-)
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajna sukienka i również tunika, myślę że ten zestaw zawsze sie sprawdzi, ale jak najbardziej jako sama sukienka też będzie fajnie wyglądać :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Sukienka się sprawdza i bardzo mnie to cieszy

      Usuń
  5. Świetna sukienka! Zdolna z Ciebie kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  6. I wyszła bardzo fajnie:) Sama mam ochotę na letnią tunikę do spodni ale zobaczymy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Boję się, że w mojej szafie zagości dużo takich sukienek, tunik, bluzek.

      Usuń
  7. Rewelacyjna Basiu! To jest typ sukienki, który sama bardzo lubię:) Szyć jednak nie potrafię, dlatego podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu wyglądasz rewelacyjnie, zdolna z Ciebie kobitka :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba taki fason sukienki. Mam ochotę uszyć sobie taką. I co najważniejsze - ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Basieńko.:) I te kieszenie... - bardzo fajna sprawa.:) Kobietko, ale Ty jesteś zdolna, podziwiam ilość talentów. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajną sukienkę sobie uszyłaś i super w niej wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Basia! Super jest ta sukienka!świetny krój i piękny kolor. Jak ja Ci zazdroszczę tych warsztatów to Ty nawet sobie nie wyobrażasz....

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu gratuluje , czasem się zastanawiam czy jest coś czego nie umiesz zrobić ?? Ty jesteś maga zdolna osóbkę i pełna świetnych pomysłów. Sukienka jest rewelacyjna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. super, a moja maszyna popsuta na strychu..
    skzoda,że nie mam takich zdolnośći

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ sie zaskoczyłam?! Szyjesz tez?' Super robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo świetna sukienka! Gratuluję rączek takich zdolnych!

    OdpowiedzUsuń