piątek, 18 stycznia 2019

Flower box

Na różnych warsztatach w centrum szkoleń Metodis bywam już od pewnego czasu. Niestety muszę stwierdzić, że pomimo niezbyt wysokich  kosztów nie cieszą się one dużą popularnością.
Spotkanie miało liczyć 5 osób, jednak część osób odwołała, część po prostu nie przyszła.  Na wczorajszym warsztacie byłyśmy tylko dwie.Do tego obie zapisane byłyśmy w rezerwie.
Flower box, który przyniosłam do domu kupiłabym w kwiaciarni za co najmniej podwójną cenę, oczywiście zrobiony byłby przez profesjonalistkę ;-)
Do tego poznałam też zasady kompozycji i wysłuchałam wielu cennych uwag.

Ja z mojego bukietu jestem bardzo dumna .



Te zdjęcia cyknął mi Ślubny, gdy wchodziłam do domu.


To mój boxik


 Jeszcze raz mój, ale z innej strony, z tyłu stoją inne bukiety


A to już wszystkie cztery , bo  bukiet robiła również , przekazując nam zasady kompozycji instruktorka, właścicielka kwiaciarni Villa Flowers ze Słupska i organizatorka warsztatów Magda.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim moim postem :-)

29 komentarzy:

  1. Wygląda super. Oj żeby te warsztaty były bliżej to bym biegała na nie. U mnie znów nikt nie chce organizować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety było to spotkanie jednorazowe, po kosztach materiałów. Organizatorka i instruktorka nie wzięły ani grosza!!!
      Miały to być warsztaty zachęcające. Niestety nie było chętnych :-(

      Usuń
  2. Bardzo ładne!! Szkoda, że Słupsk nie jest bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu podziwiam Twoją kreatywność. Wszystko czego się złapiesz wychodzi ślicznie. Bukiecik jest cudowny bardzo profesjonalny. Gratuluję zdobycia kolejnej umiejętności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wiem, że będe sama próbowała robić takie bukiety.

      Usuń
  4. Piękny bukiet. Brawo Basiu!
    Ja też uwielbiam różne warsztaty, na niektóre jeżdżę dość daleko. Zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć, a przede wszystkim nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Widzę na twoim blogu, że wciąż gdzieś jeździsz, bywasz na cudnych warsztatach.

      Usuń
  5. Basiu piękny :)
    Tego warsztatu to Tobie zazdroszczę, zawsze chciałam nauczyć się florystyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Florystką zawodową nie będę, ale z przyjemnością sama sobie jakiś box zrobię ;-)

      Usuń
  6. Bukiet piękny. Chciałabym wziąć udział w takich ciekawych, pachnących warsztatach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Zdziwiłam się, że przebywając wśród kwiatów po pewnym czasie już tych ślicznych zapachów nie czułam.

      Usuń
  7. Piękny bukiecik stworzyłaś, zazdroszczę warsztatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały bukiet Basiu, masz zdolności florystyczne. Może frekwencja mała bo panują wirusy, może też za mało osób wiedziało o warsztatach. Pozdrawiam Basieńko i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Niestety kilka mam z dziećmi się zapisała, ale potem nawet nie zawiadomiły , że nie przyjdą ;-)
      Niepowżne

      Usuń
    2. Oj to nieciekawie. Trzeba szanować innych ludzi i ich czas.

      Usuń
  9. Śliczny Basiu. Bardzo mi się podobają takie flower boxy i sama chętnie zgłębiłabym tajniki ich tworzenia.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      W sumie na warsztacie było łatwo, ale samej dobrać rośliny już chyba tak łatwe nie jest.

      Usuń
  10. Kwiaty, fotograf musiałaś czuć się Basiu jak gwiazda hihi.

    Super bukiety :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baa, Ślubny zaskoczył mnie, podobno byłam tak radosna :-)

      Usuń
  11. Basia! Super bukiet, piękny. Zazdroszczę warsztatów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te bukiety, warto mieć umiejętność układania ich. Być może frekwencja nie dopisała z powodu zmiennej pogody lub szerzących się infekcji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      U nas wczoraj była śliczna słoneczna pogoda, oczywiście bez śniegu i na szczęście bez deszczu ;-)

      Usuń
  13. Basiu, świetne warsztaty, bardzo praktyczne. Zwłaszcza jeśli potem można tworzyć tak piękne bukiety jak Twój.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny flower box!
    Ja do kompozycji kwiatowych nie mam ręki, więc z przyjemnością poszłabym na taki kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są, a Ty wyglądasz na tak szczęśliwą, promienną. :) U m, nie w miasteczku również są różne warsztaty, tanie, a ludzi brakuje. Zazwyczaj razem ze mną są 3/4 osoby. No ale ja chodzę z koleżanką i fajowo się bawimy. :)

    OdpowiedzUsuń