wtorek, 13 listopada 2018

Warsztaty z Artimeno

To już czwarte warsztaty organizowane przez grupę Wsparcie na starcie.
Tym razem robiłyśmy blejtram Bożonarodzeniowy pomysłu Kasi, projektantki Artimeno.
Oryginał śliczności :-)
Mój wygląda tak !!!


A teraz po kolei wszystkie kwadraty patchworku.







Do buteleczek nasypałam brokat.




Środek wianka sama wymyśliłam. Sarałam się, by był w tym samym stylu co cały blejtram


Zrobiłam też karteczkę.
Warsztaty prowadziła Hania i to dzięki niej powstały te prace.


14 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły obie prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu rewelacja, świetny jest !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, bardzo podoba mi się ten blejtram świąteczny. Chyba dużo było przy nim pracy ale efekt jest super. Karteczka też udana.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobienie blejtramu rzeczywiście dosyć długo trwało, ale to była bardzo przyjemna praca.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Basiu - śliczna praca. Bardzo mi się podoba:)
    P.S. Z uśmiechem na buzi wspominam naszą wakacyjną, wspólną "kawkę"
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę.
      Bardzo mnie ucieszyło nasze letnie spotkanie, może to nie jest nasze ostatnie :-)
      pozdrawiam Ciebie i dzieciaki.

      Usuń
  5. Uwielbiam paczwork na kartkach i nie tylko. Piękne są obydwa. Basiu, czy zapraszałam już na swoje tegoroczne Candy? pamiętam, że kiedyś już brałaś udział w moich zabawach, może i tym razem się skusisz :) Muszę się promować, bo przez chorobę długo mnie na blogu nie było i teraz odświeżam znajomości i kontakty, i skaczę sobie po blogach to tu, to tam. Zapraszam:

    http://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu wszystko pięknie wykonane. Dziękuję za wspólne warsztatowanie !

    OdpowiedzUsuń