niedziela, 18 listopada 2018

Warsztaty na fb

Uczestnictwo w grupie Wsparcie na starcie na fb zmusza do ciągłego doskonalenia się w pracy nad karteczkami i mediami.
Tym razem nie mogłam uczestniczyć w piątkowym warsztacie. Byłam na kursie szycia spódnicy w Metodisie.
Film z warsztatu jest wciąż aktywny, usiadłam w sobotę po powrocie z kursu szycia i zrobiłam kartkę wg pomysłu Justyny.

 Powstała taka kartka

Na filmiku Hania pokazała jak zrobić bazę tej kartki




Ozdabianie to już moja inwencja.
Wianek dzięki kilkukrotnemu otwieraniu kartki troszkę się przygiął i zrobił się bardziej przestrzenny. Jelonka odcisnęłam z masy.


24 komentarze:

  1. Piękna ! Kolory i Rogaś wspaniale zestawione :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykonałaś zadanie. Super karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, niesamowita kartka i wspaniale ją ozdobiłaś.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ty te wszystkie kursy ogarniasz:))))kartka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogarniam, część całorocznych na które się zapisałam już dawno odpuściłam.Teraz robię to co mi się bardzo podoba, lub gdy się czegoś w czasie robienia nauczę :-)
      Dziękuję, pozdrawiam

      Usuń
  5. Ładnym wiankiem otoczyłaś Rogasia, ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Wianek jest bardzo delikatny, dlatego wycięłam kilka z różnych papierów.

      Usuń
  6. Znowu coś nowego, coś pięknego, ojejku superaśna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. przeszłaś kolejny poziom? odciskanie jelonka? no gdzie się tego nauczyć? :) cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Są formy silikonowe i specjalna do tego masa. Dostępne chyba we wszystkich sklepach. Foremek mam już sporo ;-)

      Usuń
  8. Zdolniacha z Ciebie Basiu , super jest ta kartka . Ja już nie wyrabia z zabawami z Artimeno , zazwyczaj na life mnie nie ma w domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem też robiłam następnego dnia ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetna kompozycja, z jakiej masy robiłaś rogacza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Gosiu, masę mam już od dawna, nie miała żadnego oznaczenia. Srebrne opakowanie i tylko na nim cena -22 zł. Kupiłam na spotkaniu czerwcowym we Wrocławiu.

      Usuń
  10. Basiu, kartka cudowna, wszystko świetnie do siebie dobrane. A tego jelonka to mi się zachciało, chyba go sobie kupię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń