niedziela, 10 marca 2024

Żonkile z papieru

 Zrobiłam sobie z wiecznie uśmiechniętą, pełną pozytywnej energii Asią zdjęcie.

Asia, Joanna Rutkowska  instruktorka, prowadząca zajęcia z robienia kwiatów z krepiny na które zaczęłam uczęszczać, przez 4 godz ( godz dłużej niż powinny trwać warsztaty) cierpliwie pokazywała 14 osobowej grupie jak zrobić narcyzy.


Asia, jak zawsze powitała nas własnoręcznie zrobionymi rogalikami i bukietem swoich żonkili.

 


Zrobiłam bukiecik składający się z trzech żonkili, kilku liści i dwóch pąków. Może troszkę za wcześnie wszystko pokazuję, praca wymaga dopieszczenia i lekkiego zmienienia koloru liści i pąków.






 


16 komentarzy:

  1. Chylę czoła, są bajecznie piękne,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie kwiatki Basiu , przynajmniej do Świąt nie zwiędną !! Super są te żonkile ( narcyze) jak żywe .
    Ty chyba już wszystkie techniki poznałaś !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, że nie zwiędną to ich ogromna zaleta.
      Mnóstwo jeszcze przede mną, wciąż można się doskonalić, a przede wszystkim trzeba wyrabiać materiały, których ilość wcale nie zmniejsza się, a wprost przeciwnie.
      pozdrawiam Cię Aniu

      Usuń
  3. Basiu pięknie.
    Czy możesz mi podać adres do wysyłki wędrującej książki? ellazajac@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! Prawie jak prawdziwe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty jak żywe, Basiu. Aż zapachniało wiosną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu te kwiaty u mnie w domu koleżanka pomyliła z prawdziwymi. Udały mi się 🤭
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale piękne kwiatuszki. Super Basiu spędzasz czas na różnych warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię warsztaty, staram się być na jak najwięcej ich ilości 😘

      Usuń
  7. Basiu, trudno jest nadążyć za Tobą. Ciągle jakieś nowość. Dziś na fb widziałam piękne jajka. żonkile rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Wyglądają jak żywe🌞

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło cię widzieć :) i chyba nie tylko ja pozazdroszczę takich warsztatów.. żonkile albo narcyzy wyszły wspaniale, aż pragnie się takich kwiatków :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń