niedziela, 31 marca 2024

Książki marzec 2024

 Moje książki do biblioteki często odnosi Ślubny. Tym razem też poszedł z książką po którą ustawiła się kolejka. Niczego miał nie przynosić. Ale bibliotekarka pamiętając moje ostatnie lektury dała mu tę książkę

Monika Białkowska " Siostry" 



Lucinda Riley "Siedem sióstr"


Lucinda Riley  "Siostra burzy"


 

Dokończyłam też, chociaż powinnam napisać wymęczyłam Haruki Murakami "Tańcz, tańcz, tańcz"
 

Lucinda Riley "Siostra cienia"
 


 Lucinda Riley "Siostra perły"
 




3 komentarze:

  1. Książki chyba zawsze będą na czasie tak długo, jak długo będą chętni, aby je czytać.
    Basiu, życzę Ci wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne pomimo wszelkich burz, mogących pojawić się w Twoim życiu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Karolino, Tobie też życzę spokojnych świąt.
      Lubię papierowe książki, e i audio booki nie pociągają mnie ;-)

      Usuń
  2. Twoje książki o zakonnicach mnie zainteresowały. Chłopki już przeczytałam (na e-booku, Mamie zamówiłam w bibliotece, czeka w kolejce).Cykl siedem sióstr czytałam wcześniej- mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń