środa, 7 lutego 2024

Kocham święta cały rok - 1/12

Zabawę na Fb wymyśliła Katarzyna Kędzierska. Kocham święta cały rok to wyzwanie całoroczne, co miesiąc inspirując się livem Katarzyny będziemy robić kartkę świąteczną. 

Zobaczymy czy wytrwam :-)

Pierwsze dwie  kartki w stylu steampunk, mimo że  zrobione na dosyć małej bazie są  bardzo przestrzenne. Grafiki można zakupić w sklepie u Katarzyny, na bazę wykorzystałam papier kraftowy, który okleiłam papierami z Actiona.









Okrutnie podobają mi się te grafiki, nie podejrzewałam się o to, zanim je nie zakupiłam.

12 komentarzy:

  1. Ale piekna karteczka. Aż muszę tam zajrzeć na FB co to za zabawa, może się skusze jak jeszcze można dołączyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zabawa przednia na live te grafiki były bezpłatne, ja niestety live przegapiłam i kupiłam sobie grafiki ale można robić też z własnych materiałów

      Usuń
  2. Piękny składaczek. Jestem zachwycona tymi wszystkimi szczegółami, które zapewne wymagały precyzji w wykonaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino. Karteczka dla mnie nie jest trudna w wykonaniu, ale przy wycinaniu precyzja rzeczywiście jest potrzebna.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. O jeeeeeeżu! To cudowne 🤩 A ile szczegółów, aż w głowie się kręci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są cudowne i unikatowe, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt fajne są te grafiki takie typowo świąteczne. Zresztą kartki z nimi też są rewelacyjne. To Wyzwanie na FB to prawie jak nasze Choinka 2024. Co prawda są w nim Święta Cały rok tylko że wyszywane . Trzymam kciuki abyś dotrwała do końca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak grafiki są świetne, dlatego się na nie skusiłam, dzięki za pochwalenie karteczek.
      Zabawy podobne, ale ja już bardzo mało wyszywam,oczy nie te. Lubię też tworzyć w grupie, a live to jak grupa (ha, ha).
      Dzięki za trzymanie kciuków. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jakie rewelacyjne papiery! Stworzyłaś z nich wspaniałe kartki, Basiu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu.
      Ha, ha na święta wszyscy znajomi i rodzinka dostaną kartki w tym stylu.
      pozdrawiam

      Usuń