niedziela, 10 grudnia 2023

Pudełeczko na cukiereczka :-)

Jak nazwać takie domki, a właściwie daszek z kominem, który jest pudełeczkiem i pomieści 2-3 cukierki.

Wzór na niego dostałam niezależnie od dwóch Dziewczyn, było to tak dawno, że zapomniałam od kogo, wybaczcie. jest on na tyle prosty, że można go zrobić samemu. Ja dopasowywałam wielkość pudełek do daszków, bo wszystko znowu robiłam z resztek.

Oto cała moja wioska


I domki pojedynczo











I jeszcze raz moja wioska


Tak jak pisałam wyżej prace te miałam zrobić w całości z resztek.

Sklepy, które sprzedają papiery do wydrukowania  sporo grafik wrzucają na fb jako gratisy. Wystarczy je sobie wydrukować. Można zapisać na później. Tym razem skorzystałam z grafik od ... i tu zagwozdka. Nie zapisałam sobie od kogo. Może na fb ktoś mi przypomni i wtedy uzupełnię.

 

10 komentarzy:

  1. Superowe domki! Podziwiam umiejętności, ja to mam problem z głupim pakowaniem prezentów 🙈 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .
      Kupuj dużo prezentów, wtedy dojdziesz do wprawy w ich pakowaniu :-)))

      Usuń
    2. Haha, to też jakiś pomysł 😊

      Usuń
  2. ŚWIETNE te pudełeczka nie koniecznie muszą byś na cukierki, czasem mamy jakiś drobiazg i nie wiadomo jak go zapakować. Świetne są Twoje pomysły , i super że nam pokazujesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do0 pudełeczek na pewno zmieści się drobiazg, bo aż tak malutkie one nie są.
      Aniu, ostatnio miałam gorsze dni i wtedy przeglądałam moje zasoby i buszowałam po YT i koniec końców zrobiłam sporo prac dla koleżanek do grup rękodzielniczych. Jutro ostatnie spotkanie, a ja kaszląca, mogę zostać z tymi domkami na święta :-))
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Rewelacyjne kartki z kominkiem. Basiu bardzo fajnie tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obserwowanie tego co robię :-)))

      Usuń
  4. Łał, domki z niespodzianką! Cudne są 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro miałam jechać na spotkanie z grupą rękodzieła z UUTW, wiem, że nie pojadę, kaszel górą nad moimi planami Zjadłam wszystkie cukierki, które były w kominach ;-)))

      Usuń
  5. To jest genialne! Miło wraz z kartką dostać słodycze. :)

    OdpowiedzUsuń