czwartek, 7 grudnia 2023

Domki na tealighty

 Znalazłam na YT filmik i od razu zapragnęłam taki domek posiadać. https://youtu.be/g13B4GQuRtM?si=STFgnlIFPD5Ly3Js Prosty pomysł, chociaż czasochłonny, gdy robi się ich 11. Z tych 11 dla mnie nie został ani jeden i jeszcze więej by się przydało.

Zdjęć dużo, ale i tak nie wszystkie domki zostały uwiecznione na zdjęciach, część zdjęć nie wyszła, potem już domków nie miałam.Rozdałam na Mikołaja.






















Zdjęcia uparły się i publikowały się nie tak jak ja chciałam :-)

Te prace zrobiłam wykorzystując papiery resztkowe i już wcześniej powycinane obrazki.Przez to praca trwała jeszcze dłużej.

Powycinanych grafik, z którymi trudno mi się rozstać mam pełne pudełko po pizzy. Od pewnego czasu wycinam na bieżąco.


20 komentarzy:

  1. Ale te domki są super. I jaki fajny pomysł z szufladkami :).

    Oj, też mam rzeczy, których nie wykorzystuję, bo mi szkoda. Tylko po co je trzymać haha ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mnie też się ten kursik spodobał. W szufladki można włożyć różne rzeczy.
      Pisząc o niewykorzystanych rzeczach myślałam że szkoda mi je oddać komuś a nie wykorzystać. Staram się wykorzystywać je sukcesywnie.
      Miłego weekendu

      Usuń
  2. Pomysłowe i bardzo udane domki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te domki, choć czuję pewien niedosyt, jest tylko jedno zdjęcie z otwartą szufladką dolną na której widać te thelighty. A w górnej szufladce też są ?? Ile świeczek się mieści w takim domku ?? to świetny pomysł na prezent pod choinkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobały mi się te domki zrobiłam je w troszeczkę uproszczonej formie to znaczy nie ozdabiałam tak na bogato jak jak pokazała to prowadząca kurs.
      W każdej szufladce mieszczą się cztery tealighty można oczywiście wrzucić tam zupełnie coś innego, na przykład słodycze, biżuterię czy po prostu liścik. Dlatego nie pokazywałam co włożyłam do każdego do każdej ze szufladek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pomysłowe i piękne są te opakowania na świeczki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyszły Ci te domki, Basiu. Kreatywnie, pomysłowo i kolorowo, ja takie prace uwielbiam...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwały są zawsze miłe :-) Dla mnie święta będą zawsze kolorowe.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Pięknie wyszły wszystkie, fajny pomysł na pudełeczko na drobiazgi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak do takiego pudełeczka można włożyć każde drobiazg
      Miłej niedzieli

      Usuń
  7. Przepiękne wszystkie domki,pięknie ozdobione,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja ozdobiłam skromnie obejrzyj filmik na YouTubie tam ozdoby są na bogato, pozdrawiam

      Usuń
  8. Super pomysł na schowanie podgrzewaczy i bardzo atrakcyjny domek jednocześnie. :)
    Super są te domki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię buszować po YouTubie tam są cudowne pomysły,wystarczy tylko dopasować do własnych potrzeb.
      Miłej niedzieli

      Usuń
  9. Przecudne 🤩 jest ze smakiem, nie zawsze musi być na bogato (czego nie jestem zwolenniczką) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjny pomysł. Chyba trzeba zapisać na kiermasze charytatywne na za rok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co post to mnie zaskakujesz, jakie cudne rzeczy można zrobić z papieru!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne domki. Mogą być prezentami z cukierkami lub ciasteczkami dla dzieciaków. masz bardzo zwinne ręce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń