piątek, 10 marca 2023

Ale to już było

 Tak było i na pewno będzie jeszcze niejeden raz. Podoba mi się to folio. Proste, łatwe do zrobienia, a na pewno ucieszy obdarowaną osobę. Tak myślę, bo ja ucieszyłabym się gdybym dostała taki malutki albumik ze zdjęciami koleżanek z sekcji rękodzieła UUTW lub ze spotkań BWA w Ustce.

Znowu do zrobienia albumiku użyłam papiery ScrapBoys, tym razem Primavera.










 Znowu wróciłam do papierów ScrapBoys, przejrzałam ich swój stan posiadania i stwierdziłam, że trzeba z nich znowu zacząć tworzyć.

Mam sporo starszych kolekcji, nawet jedną już nie do zdobycia :-)

A-lenka  dziękuję za docenienie mojej pracy.

U Kasi i Sławka  , w poście z 8 marca napisałaś to co powinnam pisać zawsze, dziękuję :-)

Aniu  , Ty niestety bardzo mnie rozumiesz, mój Ślubny stracił matkę w wieku 6 lat.

 Małgosiu, dziękuję Ci bardzo.

Craftfanka, dziękuję, czas powrócić do kartek wielkanocnych.


Gdy umiera człowiek starszy, mimo że trudno nam się z tym pogodzić uznaję to to za rzecz z którą trzeba zmierzyć. No cóż i  mnie to czeka.

Jednak śmierć dziewczyny, która ma całe życie przed sobą, która powinna cieszyć się życiem i wychowywać swoje dzieci nie jest dla mnie wydarzeniem z którym  trzeba przejść do porządku.

Trudno mi wyrazić moje myśli.

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka-albumik. Jaki wspaniały pomysł!
    Serdecznie pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik jak zawsze świetny, chyba się nie doczekam aby zobaczyć jakiś album ze zdjęciami w środku. Nie wiem czemu ale zawsze mi się wydaję że wkleimy zdjęcia to on się nie zamknie !!. Co do starszych kolekcji papierów to mam jeszcze papiery z Potwora i Magicznej Kartki. a papierów chłopców to chyba nie mam . Od lat nic już nie kupuję, muszę zużyć najpierw to co mam.
    Co do śmierci Młodej dziewczyny, to też nie mogę się z tym pogodzić , wiem że starość się Panu bogu nie udała, ale co zawiniła taka młoda dziewczyna ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, trudno jest pokazać album ze zdjęciami. Nie wszyscy się na to godzą. Moje albumy najczęściej wypełnia zdjęciami moja młodsza bratowa.
      Co do kupowania, to ja niestety słaba kobieta jestem, nie umiem dotrzymywać sobie danych postanowień. Wciąż kupuję, chyba powinna żyć wiecznie i wciąż coś robić by zużyć te papiery.
      serdecznie Cię pozdrawiam

      Usuń
  3. Basieńko, ta kolekcja też jest super, a forma albumiku bardzo mi się spodobała - może uda mi się kiedyś taki zrobić.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, ta kolekcja też jest super, a forma albumiku bardzo mi się spodobała - może uda mi się kiedyś taki zrobić.
    Uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo zajętą osobą, ale kiedyś może ;-) a kolekcje ScrapBoysów mogą się wydawać, że są do określonych prac, jednak można zrobić z nich bardzo różnorodne prace.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudowny album!! wiem ile czasu, pracy i serducha trzeba włożyć w przygotowanie takiej pracy- tym bardziej podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renato. Lubię robić takie folia lub albumiki harmonijkowe.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba. Nie umiem takich prac tworzyć, ale lubię podziwiać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Spróbuj kiedyś, zdolniacha jesteś, potrafisz.
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Czy albumik z jakiegoś warsztatu? Bardzo fajny jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztat na ten albumik zapisany jest na ScrapBoys Friends https://www.facebook.com/mariusz.gierszewski.94/videos/1345517322659289/?idorvanity=851007508692183

      Usuń
  8. CUDNY! Pełen energii i barw. Pięknie dobrałaś papiery. Wykonanie idealne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń