poniedziałek, 6 marca 2023

Warsztaty z papierami ScrapBoys

 Mariusz Gierszewski prowadził wczoraj na grupie ScrapBoys Friends zaległy warsztat "Walentynkowy". Powstały prace, wcale nie tylko walentynkowe ☺️. Z kolekcji First Love zrobiłam kartkę w kształcie serca i mały albumik.







 Kochani, ostatnio mam nastrój bardzo minorowy. W rodzinie zmarła 34 letnia dziewczyna, żona, matka. 

Nie komentuję, nie odpowiadam na komentarze.

Te prace zrobiłam by zająć czymś głowę, proste, bez myślenia, właściwie robione pod dyktando.

6 komentarzy:

  1. Basiu, przepiękne prace. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite prace tworzysz! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, moja mama też tak młodo umarła, choć nie aż tak, więc rozumiem. Dlatego żyję tu i teraz i nie myślę co będzie kiedyś !!! A prace super , nieustannie Cię podziwiam że tak idziesz do przodu i z kartkami i z albumami, obojętnie jaka była Twoja motywacja!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, ta kolekcja papierów jest wyjątkowa, serce i albumik mnie zachwyciły.
    Składam szczere kondolencje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace wyszły Ci przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumik wyszedł bardzo fajnie , a serducho jest mega. Basiu trzymajcie się :)

    OdpowiedzUsuń