niedziela, 8 marca 2020

Square circular pop up card


U Uli w marcu kartka może wyglądać na trzy różne sposoby.
1 - square circual pop up - instrukcja na YT
2 -  latarnia i kropki
albo
punkt 1 i 2 razem wzięte.  



Świetna forma, świetny pomysł. Moja kartka powstała z papiery scrapowego 30x30.
Papier w kropki, więc jeden punkt odhaczony. Latarenkę też znalazłam i ozdobiłam nią ostatnią stronę kartki, drugie punkt na plus.
To co wydawało się najtrudniejsze wcale trudne nie było, film na YT wszystko wytłumaczył.
 Kartkę robiłam z ogromną przyjemnością.

 
Baza kartki zrobiona z papieru w kropki.
 
jak widać użyłam między innymi resztki kolekcji "Wieczór Wigilijny"
 
Okładka i dalej po kolei wszystkie strony kartki






Na ostatniej stronie umieściłam latarenkę.


Do wyklejenia trójkącików wykorzystałam części wycięte przy tworzeniu przestrzennej kartki

Ściągnęłam pomysł od Danki i do kartki dorobiłam pudełeczko. 
Powstało ono też z papieru scrapowego, więc już go nie oklejałam. Właściwie nie jest też ozdobione, bo planuję dekorację przestrzenną, a przechowywanie tak ozdobionych pudełek to dla mnie problem. Na wierzch pudełka delikatnie na kropelkę kleju przykleiłam ozdobny dodatek, więcej powstanie w grudniu.
Posiadając pudełko mogłam dołożyć kartkę na życzenia świąteczne .




 
Moje pudełko jest zrobione z jednego kawałka papieru. Sposób to bardzo prosty i szybki :-)

16 komentarzy:

  1. Basiu, świetnie wyszła Ci ta kartka, z pudełeczkiem tworzy fajny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cieszę się, że też świetnie śię bawiłaś z robieniem i ozdabianiem tej kartki. Rzadko jakaś forma kartki mi się spodobała jak ta właśnie. Pięknie kartkę ozdobiłaś. Fajnie, że zrobiłaś do kartki pudełko (muszę poszukać kursu na takie z jednej kartki, jeszcze chyba nie robiłam) ... ta kartka i pudełko to tak jak Cezar i Kleopatra, jak Bonnie i Clyde - razem tworzą świetną parę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczko znalazłam na Pintereście - https://pl.pinterest.com/pin/803470389755626756/
      Już robię kartkę wielkanocną, ale do niej wykorzystam scrapki ;-)

      Usuń
  3. Basiu jest świetna, zarówno kartka jak i pudełeczko. Powiem że i mnie ta forma bardzo podpasowała .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Zrobię więcej, pozbędę się resztek świątecznych papierów ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny komplecik, kartka jest ślicznie ozdobiona i wygląda wspaniale.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I piękny świąteczny komplet powstał. Wspaniale ozdobiłaś. Papiery super. Ja na razie mam bazę i ....pusto w głowie. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu.
      To była desperacja, koniecznie chcę się pozbyć starych papierów ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Jaki piękny świąteczny zestaw . CUDO !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka i ma mega konstrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu karteczka jest przepiękna! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń