poniedziałek, 23 marca 2020

Maleńkie buciki.


Na warsztacie na fb z Olgą Bielską kleiłyśmy trampeczki. 
Robiłyśmy je w bardzo dużym gronie, w pewnym momencie gdy sprawdziłam było nas około 200 dziewczyn.
Może i był jakiś mężczyzna, ale nie zauważyłam by się ujawnił ;-)



Tak wyglądają moje trampki w ostatecznej wersji. To niedoklejenie zauważyłam na zdjęciu i poprawiłam już ;-)



Gdy  je skleiłam zmartwiły mnie zagniecenia z przodu butków.

 Próbowałam je zakryć, jednak półperełki mimo, że malutkie to butków okazały się za duże.
Na zdjęciu położyłam pudełko zapałek, by pokazać jak maleńkie są buciki. Ich podeszwa nie ma 5cm.


W czasie warsztatu zaczęłam sklejać butki w kropeczki, ale za dużo w nich niedociągnięć.

By powstały w pełni zadowalające mnie buciki muszę pewnie zrobić ich jeszcze kilka ;-)

Buciki robiłyśmy w sobotę.
W niedzielę odbyło się następne spotkanie, tym razem powstawał exploding box z tymi butkami i małym albumikiem.
W tym warsztacie  nie wzięłam jeszcze udziału. Może kiedyś :-)

Dzisiaj rano tak w ramach ćwiczeń zrobiłam następne butki ;-)


13 komentarzy:

  1. Haha no rewelka, maluchy słodkie :) to z papieru ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są tak fajne, że chcę ćwiczyć, ćwiczyć. Tylko na razie są mi niepotrzebne ;-)

      Usuń
  2. Basiu cudowne buciki, śliczne maluszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostatnie najlepsze! Piękny papier i jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły przeslodkie.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki są śliczne choć wiem ile wymagają precyzji i czasu ale warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są :) te ostatnie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniusie, buciczki są urocze.
    Na pewno nie jest łatwe złożenie takich cudaczków.
    Powodzenia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki są zajebiste, ja swoje dopiero dziś skończyłam bo w sobotę tylko oglądałam. Ale fakt jest taki że te warsztaty Olgi Bielskiej były wyjątkowo udana. OD soboty na Fb same buciki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Toż to prawdziwy warsztat szewski, Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądają! Cudny pomysł do wykorzystania przy nadarzającej się okazji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super. Na moje lale by były ...

    OdpowiedzUsuń