poniedziałek, 23 grudnia 2019

Wygrane candy.

Ci którzy brali udział w candy na blogu i YT u  Ani z ProjectGallias chyba już dawno o nim zapomnieli.
Ja w tej zabawie zostałam wylosowana.
 A oto co dostałam

digi stemple autorstwa Ani

Poinsecje, kilka pęczkówróżyczek, duży dzwonek do ozdobienia (nie zdążyłam teraz go ozdobić, ale Wielkanoc niedługo ;)) 

Tekturki, kwiatki do samodzielnego złożenia, karty do albumów


Wkład do plannera - czy zacznę planować i tego planu się trzymać?
Wstążeczkę w kratę, pudry do embossingu na gorąco i śliczne dwa tagi.
 

Notes do samodzielnego ozdobienia i cudny wykrojnik, literki na banerku.

Aniu, bardzo, bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że niczego oprócz słodyczy, które zostały już dawno zjedzone nie pominęłam.
 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję. Wspaniały gwiazdkowy upominek!
    Dziękuję za śliczną kartkę! Dotarła. Dziękuję za piękne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Towar jest można robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości Ci Ania przyslała :)gratulacje :) Basiu Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, Basiu. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej !!! Radosnych Świąt, przepełnionych spokojem i miłością !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe nagrody, gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, jeszcze raz gratulacje od mnie;-) Bardzo się cieszę, że tegoroczne nagrody przypadły Ci do gustu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow rewelacyjne prezenty! Gratuluje serdecznie Basiu !!!

    OdpowiedzUsuń