niedziela, 8 grudnia 2019

Kartki z haftem matematycznym. Wygrane candy.

Od dawna już leżały w szufladzie małe hafciki matematyczne. Wreszcie wyjęłam je dołożyłam embossowane scrapki, napisy (niestety na zdjęciach słabo widoczne) i zrobiłam kartki. Bardzo podobne, a jednak inne.



Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Dziękuję.

Wzięłam udział w zabawie u Haliny. 
Do wylosowania były; karteczka i czekoladownik.  Tak się złożyło, że wśród zapisanych na rozdawajkę prace w kolorze czerwonym tylko ja wybrałam. Paczuszka jest już u mnie kilka dni



Wydaje mi się że znacie wszyscy te papiery, z których są wykonane prace. Wiecie że są bardzo energetyczne, kolorowe.
Oprócz prac zrobionych przez organizatorkę zabawy sporo przydasi. Znalazły się tam też słodycze ;) Bardzo spodobało mi się pudełeczko na malutki prezent. Pokażę go w najbliższych dniach.
Halino za wszystko bardzo dziękuję.

10 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Basiu.:) Gratuluję wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki bardzo ładne. Gratuluje wygranej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka z ptaszkiem a wygrana wspaniała.Gratuluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są piękne z haftami. Basiu cieszę się, że mogłam sprawić Ci malutką radość. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu jak zwykle perfekcyjne karteczki, aż zatesknilam za haftem matematycznym. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, bardzo trafnie wkomponowałaś te hafciki, Basiu.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Basiu. Haftu matematycznego ,,posmakowałam,, ale nie wychodzi mi tak ładnie więc dałam sobie spokój :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra wyjatkowe karteczki a przesyłki gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki :)
    Gratuluję szczęścia i nagrody 🙂

    OdpowiedzUsuń