niedziela, 29 września 2019

Sześćdziesiąte urodziny jej i jego.

Sześćdziesięcioletni oboje,  do tego małżeństwo. Od kilku tygodni wiem, że kartka(i) ma być zrobiona,
 imprezka tuż tuż, a ja w polu.
Postanowiłam nie robić kartek personalizowanych. Może ona nie lubi, by jej w dniu wolnym przypominać, że jest nauczycielką?
Męską kartkę robiło się  dosyć łatwo, kobieca trochę wymęczona.
Dosyć późno przypomniałam sobie, że trzeba zrobić zdjęcia, potem znowu zapomniałam, bo zastanawiałam się co ubrać na imprezkę, aż wreszcie chwyciłam za telefon już po zamówieniu taxi. Miałam więc 10 minut :-)









Dwie kartki, a właściwie jedna kartka składająca się z ... zaplątałam się myśląc jak ją opisać. Mam nadzieję, że moje zdjęcia dosyć dokładnie przedstawiają to co zrobiłam  ;-)
Wzór na tę kartkę widziałam niedawno gdzieś w necie.

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się taki pomysł:) Podwójna kartka (bo tak ja to widzę;) bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa w jednym to świetny pomysł :) w końcu sa jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł świetny, jednak po raz kolejny przekonałam sie, że co nagle to po diable ;-)

      Usuń
  3. Ale piękne prace zrobiłaś,podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie Basiu radzisz z tymi kartkami . Wyrobiłaś sobie już swój styl, który mi sie bardzo podoba. Świetne składaczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka dla małżeństwa , tempo niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, rewelacyjny pomysł na dwie kartki w jednym.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podejrzalam bo musze dla swoich rodziców zrobic kartkę prysznicową.

    OdpowiedzUsuń