czwartek, 7 września 2017

Bransoletka z koralików.

Dawno nie byłam na warsztatach koralikowych w Emceku.
We wtorek 5 września odbyło się pierwsze spotkanie po wakacjach.

Swietłana zaproponowała nowy projekt bransoletki z koralików  które dla mnie są nowością.
 Robiłyśmy "Bransoletę kwiatową z koralików 'pinch beads'

Oczywiście jak zawsze były zestawy koralików do wyboru, ja zrobiłam z białych koralików pinch beads z seledynowymi metalizowanymi koralikami toho



Powstała delikatna bransoletka, w przyszły wtorek mamy robić kolczyki do kompletu.

35 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka. Super takie warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam na nie po więcej jak półrocznej przerwie ;-)

      Usuń
  2. Aż żal,że nie noszę bransoletek- świetna Basiu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie też mało noszę, ale duużo posiadam. Tak naprawdę to ta jest dla mnie troszkę za delikatna. Robiłam ją nie dla mnie, ale o tym będzie kiedyś indziej.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Bransoletka jest śliczna. Podziwiam talent i umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, kamyczki idealnie dobrane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobieranie kamyków należy zawsze do Swietłany, tym razem dobrałam sama ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładna, delikatna biżuteria.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna.bransoletka,taka.niezwykla.i.niespotykana,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej na warsztatach robimy autorskie projekty Swietłany Karimowej, tak też było i tym razem.
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Basiu - ale śliczna.....ja w ogóle nie umiem zaplatać takich cudów:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spotkaniach we Wrocławiu, na których przecież bywasz też są warsztaty biżuteryjne. Zapisz się kiedyś. Albo cię to wciągnie, albo będziesz mogła powiedzieć próbowałam, to nie dla mnie. Ja już kilka takich warsztatów przeżyłam. Teraz wiem dlaczego nie robi tych rzeczy.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Cudowna , cudowna bransoletka :) Warsztatów zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cotygodniowe warsztaty trwają w Słupsku z malutką letnią przerwą już od kilku lat. Wpadam tam od czasu do czasu.

      Usuń
  9. Bardzo ciekawa bransoletka:)))wgapiam się w nią jak jest zrobiona i absolutnie nie pojmuję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami coś co wygląda skomplikowanie jest proste, oczywiście dla osoby, która ma już jakieś pojęcie lub ma dobrego nauczyciela ;-)

      Usuń
  10. Piękna praca. Wymaga chyba dużo uwagi cierpliwości. POdziwiam Twój zapał w twórczym zagospodarowaniu czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletkę zrobiłam w ciągu 2 -2,5 godz, dużo gadałyśmy i niestety były pomyłki i prucie. W domu zrobiłabym ją szybciej.

      Usuń
  11. Basiu, niezwykła bransoletka, wygląda jak spleciona z delikatnych kwiatów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Warsztaty są świetne, z kilkoma uczestniczkami się bardzo polubiłyśmy.
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała, a koraliki pięknie tworzą bialutkie płateczki kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka pięknie wygląda z ciemniejszych, opalizujących koralików. Ja wybrałam białe.
      Dziękuję.

      Usuń
  14. Przepiękna jest! Bije z niej delikatność i lekkość! Super Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka! Te koraliki też są dla mnie nowością, ale widzę, że tworzą świetny kwiatowy efekt. Całość wygląda bardzo delikatnie i elegancko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń