niedziela, 21 maja 2017

Szydełkowanie na balkon !

Dni pędzą jak szalone !!!
Mam mnóstwo zajęć poza domem, jednak na robótki jakoś zawsze znajduję czas.
Gdy zamieniałam ciuszki z tych zimowych na bardziej lekkie wpadły mi w ręce kłębuszki włóczki z odzysku. Zrobiłam z nich szydełkiem poszewki na poduszki na balkon.



Zaczęłam robić od środka strony której na zdjęciu nie widać. Dokończyłam na tej widocznej, zostawiając otwór na włożenie wkładu. Na ten otwór naszyłam te dwukolorowe kółeczka. Są bardzo łatwe do wyprucia w razie potrzeby zdjęcia powłoczki.
Zdjęcia robiłam w dni  słoneczne. Wszystkie wyszły tak jak te powyżej.


Dzisiaj robiłam zdjęcia na podłodze w pokoju. Wcale nie potrafię powiedzieć dlaczego, ale na jednym ze zdjęć kolor wyszedł taki jaki jest naprawdę ;-)

Oprócz poduszek zrobiłam pierwszego exploding boxa, pokażę jak wręczymy. Zrobiłam też pojemnik (torbę) ze sznurka , muszę doszyć uszy i zrobić zdjęcia.

14 komentarzy:

  1. Basiu, fajne, miękkie podusie, będzie się wspaniale na nich wypoczywało na balkonie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te poduchy ... świetny pomysł na wykorzystanie włóczki z odzysku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będziesz miała fajnie mięciutko teraz pod "paniusią" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się podobają.I takie poduchy rzucone na siedziska dodatkowo fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny dodatek na balkonowe siedziska :) Oj się zasłupkowałaś szydełkując te poduszki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super poduchy, fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne poduchy, nie tylko na balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie Ci wyszły te balkonowe poduchy. Będzie miękko siedzieć. Czekam na zdjęcia torby ze sznurka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardz, bardzo fajne i ten ciekawy wzór i kolor. Będą pięknym balkonowym dodatkiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne poduchy. Będą nie tylko ozdobą, ale też praktycznym gadżetem.

    OdpowiedzUsuń