niedziela, 14 maja 2017

Bombkowanie - maj !

Trwa bombkowanie .


Wyszytych bombeczek przybywa.



 Na początku trwania zabawy miałam wątpliwości, czy zielone bombki nie znikną na zielonej również choince. Wyszywałam też w czerwieni i może jeszcze takie wyszyję, ale na razie trwam przy zielonej mulinie.
Dodatkowy haft, skarpetę chciałam wyszyć na plastikowej kanwie, która już się sprawdziła przy wyszywaniu jeżyka. Jednak dosyć duża , jak na tak maleńki haft ilość półkrzyżyków uniemożliwiła mi to.
Miałam publikować post dopiero jutro, ale na blogu posucha, więc troszkę publikację przyśpieszyłam.


14 komentarzy:

  1. Super zimowy komplecik znów przybył!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne bombeczki powstały i świetna skarpetka. Będziesz miała zapasik motywów świątecznych.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu tez mam ciągle dylemat jakim kolorem wyszywać te bombki, w efekcie mam każdą inną :-) Tym razem będą fioletowe . Ale chyba te w zielenie i czerwieni najbardziej mi się podobają.
    Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. sama jestem ciekawa jak będą wyglądały na choince:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne bombeczki, że o skarpecie nie wspomnę. Pomysł wyszywania i robienia czegokolwiek świątecznego przez cały rok jest genialny, gdy przychodzi gorący okres przygotowań Ty masz już wszystko gotowe i jest w czym wybierać, to jest bezcenne uczucie. Twoje hafciki są cudne.
    Pozdrawiam 🌼

    OdpowiedzUsuń
  6. Super świąteczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plastikowa kanwa również wydawała mi się idealna dla świątecznej skarpety, gdyby nie te półkrzyżyki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentują zielone bombki! Pomysł z pracami bożonarodzeniowymi przez cały rok jest bombowy. Szaleństwo świąteczne rozłożone na 12 miesięcy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają :-) Myślę, że nie znikną w choince, w końcu są na białym tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I kolejne śliczne bombeczki, a skarpetka urocza, choć sporo zmian kolorystycznych jak na mały hafcik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super hafciki. Hafty są na białym tle, więc nie powinno być problemu z ich widocznością. Ja haftuję na czerwono 😃 A ta skarpeta to dała mi w kość 😜

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutkie są te hafciki i będą ślicznie zdobić choinkę:-)

    OdpowiedzUsuń