środa, 20 listopada 2013

Wieści ze szpitala!

Tak naprawdę to pierwsza wiadomość jest jeszcze z domu.
Dzień przed wyjazdem dostałam od Elizy królika .


Wzięłam udział w zabawie na blogu Świat esophie .
 Od razu wybrałam króliczka nie lalkę i ku mojej radości dla mnie on był przeznaczony ;-)

Eliza uszyła spodenki i chłopczyk do mnie przyjechał ;-)
Oprócz króliczka dostałam wykrój na króliki, dużego i małego i sporo ślicznych szmatek.
Może mój chłopczyk , króliczek niedługo będzie miał koleżankę ;-)
Elizo, dziękuję bardzo !!!

Druga wiadomość jest juz bardziej szpitalna.
Oczywiście zabrałam ze sobą szydełko i nici. Jedna z pielęgniarek , gdy mnie zobaczyła, to stwierdziła że szydełko znowu będzie w ruchu ;-)
Pół dnia dzisiaj dziergałam i dokończyłam  dwie  serwetki  rozpoczęte w domu ;-).
Niestety nie zabrałam igły i chowanie nitek będzie w domu.

czerwono-beżowa serwetka

beżowo- czerwona serwetka

na tym zdjęciu jest dowód,że piszę ze szpitala.
Ku mojej ogromnej radości okazało się ,że na internet na oddziale śmiga szybciej niż w domu.
Niestety , raczej nie będę komentować, bo pisanie w pozycji leżącej jest trudne.

Dziękuję za wszystkie życzenia !!!
Jutro będę miała operację, więc odezwę się dopiero za dwa-trzy dni.
Jeszcze  raz dziękuję za wszystkie wpisy, jesteście kochane!

37 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i trzymam kciuki.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze szybkiego powrotu do zdrowia i pisz co u Ciebie, pa,ania

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymaj się Kochana,
    zdróweczka życzę i szybkiego powrotu do domciu :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego! Z pewnością niedługo znów zasypiesz nas ślicznościami:) Super serwetki i cudny królik. Trzymaj się Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki i życzę szybkiego powrotu do domu i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Basiu:) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do domu, myślami będę z Tobą!
    Królik śliczny i serwetki urocze! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że walizki szybciej rozpakowane niż tego życzyłam a tu taki numer.
    Królika zazdroszczę, szpitala nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki! Wracaj szybko do zdrowia i do domu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro od rana zaciskam pieści i trzymam kciuki na uwięzi, żeby wszystko poszło dobrze. Trzymaj sie dzielnie, dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszystkiego dobrego, zobaczysz ani się obejrzysz a już w domku będziesz i tego Ci z całego serca życzę a serwetusie śliczne, świetne połączenia. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybkiego powrotu do zdrowia i czekamy na twoje wpisy .

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej !! I wracaj szybciutko do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zycze szybkiego powrotu do zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też życzę Ci wszystkiego co naj i szybkiego powrotu do domu. Miło mi się zrobiło, że też masz dzwonkowego bzika;) Może kiedyś pochwalisz się swoją kolekcją? Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko wracaj do zdrowia, wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenciki super. A ja trzymam kciuki za powodzenie operacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybkiego powrotu do zdrowia.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. wracaj do zdrowia!!! Czekamy:-))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowia i spokoju w szpitalu :)
    Ja tez leżąc w szpitalu nauczyłam się haftować w pozycji leżącej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szybkiego powrotu do zdrowia! Jakbym była bliżej to bym podrzuciła jaką igłę. A o pisaniu na leżąco wiem doskonale, że to takie łatwe nie jest! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny króliczek, piękne serwetki. Ale zdrowie najważniejsze - trzymam kciuki za Twój szybki powrót do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje wygranej i 3mam kciuki, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Wracaj szybko do zdrowia! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrówka,pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  27. Basiu ,Ty znowu w szpitalu.... Szybkiego powrotu do zdrowia życzę.
    Króliczek śliczny i Twoje serwetki jakie piękne :)
    Pozdrawiam i wracaj szybko do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szybkiego powrotu do zdrowia Basiu <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Kciuki zaciśnięte!! Buziaki! :-***

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieje, że wszystko będzie w porządku i szybko wrócisz do domu! Piękne gwiazdeczki :). Dziękuje bardzo za udział w moim candy, zapraszam też do mojego nowego bloga. A co do posiadania jakiejś mojej pracy to jeśli nie candy, to proszę do mnie napisać w wolnej chwili e-maila :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wracaj szybko zdróweczko najważniejsze !

    OdpowiedzUsuń