niedziela, 24 marca 2013

W Swołowie !

Dzisiaj w Swołowie był jarmark .
Jednak to nie był mój dzień. Wróciłam bardzo zmęczona.Śnieg moc ludzi, wszędzie ciasno, nawet dobrych zdjęć nie mogłam zrobić (raz jestem usprawiedliwiona;-))

Zrobiłam kilka zdjęć w chatach, kilka na jarmarku, ale większość do kitu.
Jedyny zakup jaki zrobiłam to wisiorek jabłuszko od Ewy


to oczywiście stoisko Ewy
Można było poćwiczyć różne sposoby ozdabiania jajek i robienia palemek. Niestety wszystkie miejsca były zajęte, kto pierwszy ten lepszy ;-)
Dla mnie miejsca już nie starczyło ;-)

Zaraz wypiję piwko, to i zmęczenie odejdzie a i humor mi się poprawi ;-)))

16 komentarzy:

  1. Das war bestimmt ein ganz toller Markttag-die alte Nähmaschine ist sehr schön-meine Omi hatte auch so eine und war damit fleißig!
    Schade dass ich nicht alles verstehen kann-Du hast einen sehr schönen Blog! Ines

    OdpowiedzUsuń
  2. och ta maszyna na fotce...och. ;-))
    Nie dziwię Ci się Basiu, nienawidzę tłumów ludzi, dlatego wszelkie Galerie omijam z daleka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwko jest dobre na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Swołowa się udałaś w taką pogodę?
    Żebyś tylko tej wizyty jakimś przeziębieniem nie przypłaciła.
    A w domku tak cieplutko:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech,taki jarmark to i ja bym zaliczyła...pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No jarmark fajna rzecz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O! mam niemal identyczną maszynę. Szyje bezawaryjnie. A piwko też bym wypiła. Ostatnio trafiłam na rarytas, piwo cynamonowe. Pychota.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie jarmarki, szkoda, że pogoda nie dopisała!

    OdpowiedzUsuń
  9. super są takie jarmarki :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjątka też wyszły, jarmarki to wspaniała rzecz, tylko trzeba uzbroić się w cierpliwość, a i inspiracji wiele.Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo,Pani, gdzieś z moich okolic... jednak ja się zawsze po czasie dowiaduję, że jakiś jarmark był..;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak..piwko dobre na wszystko..:P Piękne rzeczy na tych zdjęciach..

    OdpowiedzUsuń
  13. ale skarby!!! taka maszyna do szycia stoi nadal u mojej babci (może dostanę kiedyś w spadku jako najstarsza wnuczka). Basiu. Życzę Tobie i całej Rodzinie zdrowych,pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary,nadziei i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na stole święcone, a obok baranek,
    koszyczek pełny barwnych pisanek
    i tak znamienne w polskim krajobrazie
    w bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Życzę zdrowych,wesołych i POGODNYCH Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń