wtorek, 10 maja 2011

Małe hafciki !

Harmider w domu spowodowany remontem nie sprzyja "twórczej" pracy.
W związku z tym wyszywam małe hafciki.

Na Marzycielskiej Poczcie trwają przygotowania do DNIA DZIECKA.

Już od teraz każdy może zostać opiekunem dziecka
i umieścić banerek na swoim blogu.

Wszystkie potrzebne informacje są dostępne TUTAJ.
Ja jeszcze nie wybrałam dziecka, ale zrobię to na pewno;-)

Jeden hafcik na kartkę lub np woreczek, czy poduszkę już mam, to ten śliczny króliczek;-)



Pod spodem widać jeszcze dwa inne hafty.

Jeden czeka na zrobienie karteczki, zapisałam się bowiem do zabawy Blogowy karteczkowy roczek
Karteczkę pokażę po 25 maja i ona też zostanie wysłana do jakiegoś dziecka.

Drugi hafcik to początki pracy na Różaną wymiankę u Moteczka, tego to już naprawdę nie mogę pokazać;-)

Jedno zdjęcie to troszkę mało, pokażę więc serwetkę mojej koleżanki. Niestety nie udało mi się jej namówić na założenie bloga. Widzi ile ja czasu spędzam przy komputerze i stwierdziła, że nie ma czasu;-)

14 komentarzy:

  1. Basiu zgłaszają się opiekunowie, ale Tomek jeszcze nie uruchomił tej usługi, to chwilkę potrwa. Ale za chęć uczestniczenia w dniu dziecka - wielkie dziękuję dla Ciebie. Hafty cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik i zaintrygowałaś mnie tymi tajemniczymi haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. małe ale jakie urocze :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki cudne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię małe hafciki, bo szybko się je wyszywa :)
    Ostatnio jednak nawet na takie maleństwa brakuje mi czasu.
    Słodki króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie maleńkie hafty są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu , dziękuję za wiadomość;-)Hafcików będzie więcej. Wczoraj w Ekspresie reporterów był program o Marzycielskiej poczcie;-)
    M.czarnulko, Jagno, Danusiu, Doroto i loreno byłyby pewnie ładniejsze, gdybym miała oryginalne nici. Ale ja posiadam spory worek nici bez oznaczeń i staram się je wykorzystać;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, dziś tylko zamelduję się, że Twego bloga widziałam i czytałam. Koncept - zerowy.
    Humor - ziro, ziro - a więc jeszcze gorzej.
    Może się wszystko jeszcze odmieni.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana cudne hafciki :* czy kolczyki doszly? jesli nie to wysle raz jeszcze.. bo wyslalam juz dawwno..
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny króliczek, słodziak.
    Życzę cierpliwości w trakcie remontu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tkaitko, dziękuję że mimo niezbyt dobrego nastroju chciało Ci się do mnie zajrzeć;-)Nie będę pisać,że będzie lepiej, życzę Ci by było lepiej!
    Pappu, szkoda jeżeli już raz kolczyki zaginęły;-(
    Dario, dziękuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A tam że jedno zdjęcie to mało, bardzo fajny króliś ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne hafty!! ktoś będzie zadowolony:))

    dziękuję za udział w Candy i zycze powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń