poniedziałek, 23 maja 2011

Wyzwanie majowe!

Zaproponowałam okładkę jako następne wyzwanie w projekcie 12/12.(Już wcześniej zdaje się taki pomysł już padł;-)) Dziewczęta znalazły kursiki, no i robimy. Pierwsza praca już tam jest.

A u mnie?
Najpierw był szalik zakupiony w sklepie drugiej szansy i kalendarz, który otrzymałam od mojego ślubnego. A jak od ślubnego, to wiadomo że żeglarski lub motorowodny... dla mnie niekoniecznie takie klimaty.



Już od grudnia nosiłam się z zamiarem uszycia na niego okładki.I uda się jeszcze w pierwszym półroczu;-0



Pierwsza przymiarka... mnie się podoba.
Cudny materiał, więc dużo wymyślać nie muszę.



Zdjęłam i zastanawiam się szyć ręcznie, czy maszyną. Co dać w środek kwiatka? Guzik?
Idę z kawką na balkon, przemyślę to wszystko;-))) (to było wczoraj o godz 16 )

Szyłam ręcznie, troszkę kleiłam i w ostateczności wyszło tak.

17 komentarzy:

  1. wyszło super :D od razu lepiej sie prezentuje, poprzednia jego wersja faktycznie zbyt męska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, przeurocze, już czuję ten mięciutki materiał w dotyku, a kwiatki - mistrzostwo... Tęczowe, energetyczne- poproszę i dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło kobieco, ciepło i w sam raz na wyzwanie! Uwielbiam rzeczy z odzysku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Jakoś tak cieplutko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To lubię: lumpeksowo, kolorowo, praktycznie i jeszcze nadaje się na wyzwanie.
    Cztery korzyści za jednym zamachem.
    A jaka przyjemność dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i żegnajcie motorówki :)) Tak jest dużo lepiej i weselej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Mam w domu szalik....jak znajde czas to tez spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarzyk, pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna-takie ciepełko!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalendarzyk w płaszczyku z pewnością nie zmarznie.No i te kolory! Radość na okrągło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoł, ale uroczo wyszło. uper pomysł, a te kwiatki - ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow,super ,kolorki prześliczne i pomysł rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  13. kwiatuszki super! efekt wyszedł naprawdę świetny. Kolory, forma, no, no:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może też sobie wymyślę jakieś wyzwanie, które mnie zmotywuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. By_giraffe większość moich kalendarzy i notatników była męska, a ja nie pomyślałam o ozdobieniu ich;-)
    Elu, na malutki notesik może i starczyłoby, poszukam czasu;-)
    Kasiu, nasze wyzwania w 12/12 podobają mi się, robię rzeczy, za które bez wyzwania nie wzięłabym się.
    Janeczko, taki zimowy mi wyszedł, dobrze że kolorowy;-)
    Skrzatko, jak się cieszę,że Cię widzę;-)
    Madziu, lubię pochwały;-)
    Magdor, masz rację motorówki żegnajcie, ale na żaglówce popływałabym.
    Anko, próbuj, teraz ciepło, szaliki niepotrzebne;-)
    Anioły Anielki, zdrówka Twojemu komputerowi życzę
    Kasiu, dzięki za pozdrowienia;-)
    Tkaitko, no widzisz, pory roku mi sie pomyliły, zamiast bikini, płaszczyk uszyłam;-)
    1kotko, dziękuję;-)
    Iwono, podejrzewam siebie,że gdzieś podobny pomysł w internecie widziałam;-)
    Ewelino, ten szalik zauroczył mnie właśnie kolorami i miękkością.
    Ewo z Raju, no, no - w Twoich ustach to ekstra pochwała;-)
    Magduniu, Ty masz w domu moc wyzwań, ostatnio podziwiałam Twoje torty.;-)

    OdpowiedzUsuń