sobota, 25 lutego 2023

Pastelowa Wielkanoc

 Pastelowa wielkanoc to tytuł trzech darmowych warsztatów z Olgą Bielską.Wykupiłam  kit, bo z kitem łatwiej. Łatwiej, ale troszkę nudniej. Już podczas drugiego warsztatu cięłam kwiatki i robiłam po swojemu, tylko główne elementy kartki były w podobnym jak u Olgi miejscu. W trzeciej poszłam już na żywioł 😉 co może niezbyt fartownie się skończyło, bo prawie całkowicie zasłoniłam ślicznego niebieskiego hiacynta 😂






W następnym tygodniu będzie najprzyjemniejsza praca, będę robiła z resztek. 

To jest to, co tygrysy lubią najbardziej :-)

 

11 komentarzy:

  1. Basiu podziwiam Twoje kartki. Wszystkie trzy mi się niezmiernie podobają. Chyba i ja muszę się udać na jakieś warsztaty co by nauczyć się tych warstw robić, bo moje kartki wszystkie płaskie :-)
    Ciekawa jestem Twoich kartek z resztek, bo mam tego dostatek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję.
      Warstwowe kartki nie są trudne, wymagają tylko dużo cierpliwości i dużo wycinania ;-) U Olgi Bielskiej na YT można nauczyć się jak robić takie kartki, lub chociaż spróbować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Basiu, bardzo podobają mi się takie warstwowe kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, podziwiam. Tym bardziej, że to nie moja bajka, zupełnie nie umiem w takie warstwy. Tobie to ślicznie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Bardzo podobają mi się Twoje karteczki, te hafty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki piękne! Lubię warstwowe kartki bo są ciekawe, niebanalne (nie lubię ,,naleśników,,). Mnie by przerażał ten ogrom wycinania elementów ... kilka tak ale nie aż tyle dlatego niezmiennie podziw Basiu za cierpliwość i precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naleśniki często też są ładne, zwłaszcza C&S.Te to wymagają precyzji i zdolności. Lubię warstwowe, ale czasami brakuje mi do nich cierpliwości i precyzji ;-)

      Usuń
  6. KOchana kartki piękne. Kupuję kity i leżą . Mam słomiany zapał podoba mi się i leży

    OdpowiedzUsuń