niedziela, 23 października 2022

Kartki świąteczne.

 Daaawno niczego nie pokazywałam, ale robię albumy :-)

Wczoraj jednak usiadłam do kartek świątecznych. Bazy miałam już oklejone, dodatki wycięte bo to niedokończone kartki z zeszłego roku 😉

Na razie są dwie kartki, dwie następne czekają na ozdobienie.



Druga kartka jest z shakierem.


 





 
 
Proszę nie pytajcie mnie dlaczego dałam czerwone kulki do shakera, wyszła krwawa śnieżyca   😂😂😂
Nie wyciszyłam YT przy nagrywaniu filmiku i troszkę słychać prowadzącą warsztat :-)

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie ułożyłaś te wszystkie elementy, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki, pierwsza mnie oczarowała. Nie widziałam wcześniej takiego śniegu, ale bardzo mi się spodobał. Hehe Rewelacyjny efekt i nawet dźwięk, jaki wydają. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu bardzo fajne te Twoje karteczki. Na Święta będą jak znalazł !!! Z zasady filmów nie oglądam ( może dlatego że nie umiem ich nagrywać, trochę z lenistwa, bo chyba nie jest trudne:-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń