poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Kartka i notesik

 Z papierów pozostałych po albumie 😊 zrobiłam  kartkę  i notesik.


 





Szukając notesu, którego okładkę mogłabym ozdobić, natknęłam się na notesy od Was. Niektóre dostałam lata temu i niestety nie pamiętam od kogo :-)

Przypomnicie mi 😊 Pewnie się to nie uda,mało teraz osób zagląda na blogi.





Ten z dziewczynką od Promyka

Ten z serduszkami od ElaU


Taki notesik ozdobiła dla mnie UlaK

 Od e-welenka dostałam jej firmowy notesik

Notesików było więcej, ale lata używania... zniszczyły się, zapisały 😏

5 komentarzy:

  1. Same piękności tu widzę. :) Ja zaglądam, ciesząc się, że nadal dodajesz regularnie swoje posty. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny.
      Te wpisy to wpisy do mojego pamiętnika ;-)

      Usuń
  2. Wspaniały i niepowtarzalny komplecik Ci wyszedł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne są te kompozycje z wyciętych elementów, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu super Ci wyszło to ozdabianie notesów, a już ta kartka w morskich klimatach rewelacja !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń