poniedziałek, 3 stycznia 2022

Kartki wg mapek

 U Ani w tym roku też robimy kartki wg mapek. 

W styczniu mapki przygotowały Dorota i Ewa

Bardzo podoba mi się, że mapka i wskazanie by była to kartka wielkanocna lub walentynkowa są jedynymi wytycznymi.


 Mam nadzieję, że nie jest to zbyt dowolna interpretacja mapki.
 
 kartka do mapki Doroty

W jaki sposób interpretować mapkę poczytałam tu klikaj.
Oczywiście w tym wyzwaniu decyduje Ania 😊
 
Przeglądając papiery znalazłam troszkę(ha, ha), troszkę wielkanocnych grafik. Zrobiłam też kartkę wg drugiej mapki

 
kartka do mapki Ewy


13 komentarzy:

  1. Basiu, świetna interpretacja, mapek, a już ta z tagiem - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się Twoje prace, tym bardziej z radością przyjmuję pochwałę.

      Usuń
  2. Basiu nawet nie wiesz jak się cieszę , że widze twoje kartki w mojej zabawie. Może i mapki w tym miesiącu proste nie były, ale poradziłaś sobie z nimi wyśmienicie. Z radością zaliczam obie kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak długo będę taka systematyczna ;-) Zdradzę że lutowe karteczki też już mam.
      pozdrowiam

      Usuń
  3. Basiu świetna interpretacja mapek. Wszystkie są śliczne a ta z takiem i zajączkami mnie urzekła. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 🎉😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne karteczki ,zajączki urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wielkanocne karteczki... Szczególnie ta do mapki Doroty mnie urzekła.. Super! Nie robię karteczek tylko z przyjemnością podziwiam, przyglądam się i zachwycam:) Jak interpretować mapki przeczytałam z ciekawością a nóż widelec może w tym roku jakąś karteczkę poczynię. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z tagiem sama się robiła, zaś ta druga tak troszkę wymęczona;-) I to od razu widać.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ciekawe interpretacje mapek. Ta druga może i wymęczona, ale zajączek na niej podbija serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Przekonałam się, nie po raz pierwszy, że kartkę często robią grafiki ;-)

      Usuń
  7. Przeurocze karteczki. Ta z zajączkami skradła moje serce. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń