piątek, 30 października 2020

Przyda się.

 Mam w kuchni półkę na której leży głęboka taca. 

Taca mało używana, dlatego że wrzucam do niej wszystko o czym w kuchni pomyślę "może się przyda".

Jest  pełna od dawna

 

  "Odkurzyłam" je. Wybrałam rzeczy do  wykorzystania w dzisiejszej pracy. Część wyrzuciłam.




 Tak wyglądała okładka po usunięciu z niej  kalendarza z 2018r. Pomyślałam , że w następnej okładce może powstać album. Takich okładek mam kilka.

Tę pracę zgłaszam do zabawy "Resztki, ścinki i recykling"


 

11 komentarzy:

  1. chyba każdy ma taką swoją tacę :) Świetny notesik ze ścinków, moim zdaniem taka forma tworzenia jest jedną z trudniejszych, bo trzeba stworzyć coś z zupłęnie niczego, wiec brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, każdy ma taką tacę, ja powoli odkurzam ten mój majątek bo mi się nie mieściło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przyszło mi do głowy wykorzystanie okładki, a to świetny pomysł:)))
    Też mam kącik na "przyda się". Buziaki Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydasie są świetne, tym bardziej, że nie wiadomo co i kiedy się z nich przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha takie przyda się to u mnie ląduje w pokoiku ....świetny pomysł by okładkę zostawić ;) I oczywiście uroczo ją ozdobiłaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) fajnie wykorzystane jak by nie patrzyć dla większości śmieci. Oj ja tez tak zbieram.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna okładka, Basiu, bardzo radosna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam takie zapasy różności, że zastanawiam się czy aby nie przesadzam. Jednak gdy patrzę na Twoją okładkę, jestem pewna, że każda z zatrzymanych rzeczy w końcu się przyda ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak typowa rękodzielniczka, wszystko się przyda i da się ponownie wykorzystać. Bardzo fajne praca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam albumy, zeszyty wszelkiej masci świetnie wykorzystane ,,śmieci,, :)

    OdpowiedzUsuń