wtorek, 19 czerwca 2018

Dzień dziergania.

W tym roku podobnie jak w zeszłym dzień ten spędziłam na tarasie Emceku.

Każda z nas dziergała co chciała. Jednak tematem przewodnim było szydełkowanie organizerów na szpitalne łóżka dla chorych dzieci .


Ja zrobiłam dwa. Właśnie zdjęłam je wyprane z balkonu.



Z lokomotywą i wagonikiem dla chłopca.

Z kwiatkami dla dziewczynki.

Dwie koleżanki w ten upalny dzień przyszły chowając się pod parasolkami własnoręcznie zrobionymi. Dostałam zgodę na opublikowanie zdjęcia z jednym z nich.

Zachorowałam na taki parasol.

22 komentarze:

  1. Basieńko, organizery są przepiękne, na pewno wywołają uśmiech na twarzach dzieci.
    A pod tym parasolem wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer z pociągiem świetny!
    I parasolka istne cudo! Idealny na letnie ślubne sesje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne organizery i piękna dama z parasolką.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chorujemy na tą samą "chorobę"......... do twarzy Ci z ta parasolką Basiu,organizery świetne, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaczęłam się leczyć. Wybrałam wzory , jeszcze kupić nici i do roboty ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Barwo Basiu piękne, pożyteczne i przyjemne.
    kiedy Ty masz być we Wrocławiu? czekam!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu.
      Będę w czasie trwania 16 spotkań craftowych!

      Usuń
  6. Parasol piękna rzecz ale organizery na pewno się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o akcji z organizerami, ale bardzo fajny pomysł i świetne twoje Basiu wykonanie. Parasol .. marzenie jest przepiękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie mieć marzeń robótkowych, zazwyczaj długo nie czekają na realizację. Zobaczymy jak będzie z parasolką.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Wspaniałe organizery!!! Cudowny parasol!!! Serdecznie pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne organizery i jakie pomysłowe:-)
    Parasolka jest cudna i kiedyś moze też sobie taką zrobię:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Parasolkę trzeba szybciutko robić, lato takie piękne ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo, ale to bardzo twarzowy jest ten parasol; musisz koniecznie taki mieć:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję spotkać dzisiaj właścicielkę tego parasola i popytać o szczegóły. Wzór już wybrałam.
      Ściskam

      Usuń
  11. Świetna inicjatywa, organizery są przepiękne a co najważniejsze kolorowe dadzą dzieciom troszkę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Muszkieterowie Szpiku" ze Słupska mają różne fajne pomysły :-)

      Usuń