poniedziałek, 19 czerwca 2017

Czapeczki dla dzieci.

Na spotkaniu z okazji Publicznego dziergania dowiedziałam się o fundacji Muszkieterowie Szpiku   i o ich akcji "czapka niewidka".
Postanowiłam zrobić kilka czapeczek.


jeszcze nie pochowałam niteczek

nie zrobiłam ozdóbek czyli kwiatów
Tę czapeczkę jednokolorową zrobiłam z nici w ślicznym cytrynowym kolorze

Zrobiłam dopiero trzy czapeczki, ale mam nadzieję,że w czasie wyjazdu powstanie jeszcze kilka. Wyjeżdżamy w piątek na dwa tygodnie. Będziemy w Przemyślu, Wrocławiu i Kaliszu.

Dzisiaj wysłałam wędrującą książkę do Etoile

22 komentarze:

  1. Czapeczki powstają maszynowo. Jakie te ręce są zdolne i zapracowane.
    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu 🍀🌼🌻

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne czapki. Na pewno ucieszą dzieci.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czapeczki i w takim szczytnym celu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o takiej akcji... szczytny cel!
    Przemyśl... Wrocław - bardzo podróżnicze wakacje Cię czekają :) Przemyśl jest piękny, a jak już w nim będziesz to zajrzyj również do arboretrum w Bolestraszycach i po drodze z Przemyśla do Wrocławia zjedź do Łańcuckiego zamku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za namiary.Ja w Przemyślu i Wrocławiu bywam od czasu do czasu, troszkę znam te miejsca.

      Usuń
  5. słyszałam już o tej akcji. Pozdrawiam
    a czapeczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne czapeczki i cel bardzo szczytny,podziwiam Basiu Twoją energię ♥ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczki są piękne, i cel również. Popieram w 100%. Pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna inicjatywa i super czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też zrobiłam czapki dla dzieci:)))piękna akcja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam kiedyś czapki dla koleżanki, podobały się na onkologii. Chociaż w taki sposób sprawiłam jej przyjemność. Teraz robię dla dzieci.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Wspaniały pomysł z tymi czapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapeczki śliczne.
    A jak będziesz na Podkarpaciu to może wstąp do mnie - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń