środa, 19 kwietnia 2017

Dziękuję !

Dziękuję bardzo za karteczki z życzeniami.
Janeczce

Teni
 Eli


Dziękuję Kamili za niespodziankę otrzymaną za rozwiązanie zagadki na jej blogu Z kapelusza wzięte.
 Dostałam karteczkę
 Mój pierwszy łapacz snów

Moc przydasi - koraliki, piórka, tekturki,  świeczki zapachowe, herbatki , cukierki , wstążeczki i karteczki .
 Chyba wszystko trafiło na zdjęcia ;-)
Kamilo dziękuję bardzo, to była świetna niespodzianka.

Jakiś czas temu wzięłam też udział w  urodzinowej zabawie - Blog Hop  i Candy z okazji 8. urodzin Art Piaskownicy. Głównej nagrody nie otrzymałam. Zostałam jednak wylosowana na blogu Jamiołowo i otrzymałam od Anetty śliczne nagrody.
Czekoladownik , oczywiście z zawartością


Pudełeczko na herbatę i podstawki pod filiżanki


Przedświąteczny okres był dla mnie pełen niespodzianek!
Dziękuję za wszystkie otrzymane prezenty.

11 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i prezenty, Basiu!
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i upominki otrzymałaś Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje.Ci.Ty.to.masz.szczescie,pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje. Deszcz różnych przemiłych prezentów spadł u Ciebie. Bardzo to miłe.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności otrzymałaś Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu cudne kartki i cudne prezenty dostałaś. To takie miłe jak koleżanki pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne upominki dostałaś i bardzo ładne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się Basiu, że Ci się spodobał upominek:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń