piątek, 13 maja 2016

Oplatana kulka !

edycja  -14 maja godz. 9.35 - ten wpis nigdy nie powinien zostać opublikowany, dopiero dzisiaj zobaczyłam,że te chwościki zupełnie do kulki nie pasują ;-(

We wtorek w emceku oplatałyśmy drewnianą kulkę koralikami. Poszło mi całkiem szybko, tylko jak zawsze za mało ściągałam nitkę i powstały prześwity. Teraz tłumaczę to bólem rąk, zobaczymy w jaki sposób będę tłumaczyć się po zabiegu i rehabilitacji ;-)


Kulka po zrobieniu moim zdaniem wymagała jakiegoś wykończenia.


 Zrobiłam taki chwościk ( tak chyba rośnie koral ).


 Potem zrobiłam inny chwościk.


Jako, że nie byłam zdecydowana który będzie lepszy zrobiłam je z dwóch stron  korala..



Teraz dopiero mam dylemat.


A mam jeszcze trzeci pomysł  ;-)
I ten chyba będzie najlepszy !!!

5 komentarzy:

  1. Super kulka :) ciekawe jaki jest ten trzeci pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kulka, sama mam w planach zrobienie podobnej;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kulka piękna i faktycznie z tym chwościkiem jest dylemat:) Też jestem ciekawa trzeciego pomysłu.
    Pozdrawiam ciepło (choć dziś zimno i leje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast chwościka stosowanego przy perfumach, zrób drugą mniejszą kulkę i trzecią malusieńką, będzie super,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kulka :) ile pomysłów na jej wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń