sobota, 2 stycznia 2016

Życzenia

Chyba wreszcie na blogu coś sie naprawiło i mogę swobodnie wstawiać zdjęcia.

Dzisiaj pokażę karteczki z życzeniami, które dostałam od internetowych  znajomych ( niektórych poznałam też w realu )
Pierwsza karteczka jest od Jakuba Ostasza z Marzycielskiej Poczty 

 Następna karta jest od Krzysia Majki też z Marzycielskiej Poczty , 
ta pod spodem jest od Teni

 Janeczka zawsze o mnie pamięta

Dwie ostatnie  karteczki są od Kasi i Kankanki

od Danusi dostałam życzenia na zawieszce


Bardzo wszystkim dziękuję za życzenia świąteczne i noworoczne

A wstawianie zdjęć na bloga nie naprawiło się samo, porządek w komputerze zrobił mi syn .

3 komentarze:

  1. Ech...miło dostawać kartki;)))
    Pozdrawiam serdecznie;

    OdpowiedzUsuń
  2. To my do tych życzeń też się dołączamy.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń