piątek, 18 grudnia 2015

Wędrująca książka.

Książka "Irlandzki sweter" Nikoli R.Dickson,  przywędrowała do mnie od Iwony 
a wywędrowała od karto_flanej.

Od Iwony dostałam kopertę pełną prezentów . Zdjęcia ich skopiowałam od Iwony , ach te ciągle problemy ze wstawianiem własnych zdjęć.


ozdoby choinkowe, serwetki, słodycze, herbatki

Nauczyłam sie robić takie bransoletki , ale nie ma siły, która zmusi mnie do nawlekania koralików by powstały tak skomplikowane wzory. 
Tym bardziej więc podziwiam Iwonę i dziękuję bardzo za podarowanie mi takiej bransoletki.
Jutro wysyłam książkę do Katrinki

9 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent...a bransoletka prezentuje się rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. książka tez u mnie była mnie sie bardzo pododbała ,a super prezenciki wraz z nią dostałaś , barnsoletka sliczna ,muszę kiedys spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że książka sobie tak ładnie wędruje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent, bransoletka śliczna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tą wędrująccą książką.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Twojej opinii o książce bo tej pozycji nie znam . Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja chętnie zawitam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń