środa, 17 czerwca 2015

WDiC z Maknetą.

Dużo dziergałam w tym tygodniu i mam z tego dziergania tyle - duży kłębek .
Byłam też na warsztatach koralikowych , zawieszkę (ewentualnie broszkę ) pokażę w zbliżeniu gdy ją dokończę.
W Emceku jutro odbędzie się wernisaż wystawy prac Swietłany Karimowej i uczestników jej warsztatów , grupy Koralików bez liku. 
Słabo to na zdjęciu widać, ale moje nazwisko też się tam pokaże i kilka  moich prac tam będzie , takie drobiażdżki.
Czytam ostatnio sporo - "Otchłań" i "Zdarzyło się nad jeziorem Mystic" Kristin Hannah to książki przeczytane w tym tygodniu.

Wpis linkuję do Maknety !



10 komentarzy:

  1. Piękny "drobiażdżek" wykoralikowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udziału w wystawie! Koralikowe drobiazgi prezentują się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Basiu :) Ekscytujące jest branie udziały w wernisażach, tym bardziej, jesli sie jest wystawiającym artysta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka juz teraz prezentuje sie super :) A dzierganie to niestety czasem... prucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udział w wystawie... gratuluję! Zawieszka cudna i kłębek też ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy spojrzałam na miniaturkę Twojego wpisu u Maknety myślałam, że kłębek jest ultrafioletem podświetlony - taki ma piękny kolor. Prezentacji na wystawie gratuluję - Twoje nazwisko widać doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drobiazgi ale jakie? ! Cuda koralikowe. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te twory koralikowe, broszka będzie super

    OdpowiedzUsuń