wtorek, 28 kwietnia 2015

Urodziny !

Krzyś z Marzycielskiej Poczty miał w poniedziałek urodziny.
W jego profilu przeczytałam, że lubi dinozaury i zbiera znaczki. Zrobiłam mu skrzyneczkę.
Dawno niczego nie dekupażowałam. powolutku do tej techniki wracam. z następnych prac będę na pewno (albo i nie ) bardziej  zadowolona 



Do skrzyneczki dołączyłam kartkę z życzeniami . Może troszkę mało męska , ale jeszcze takich chłopięcych nie robiłam ;-)
Najwyższy czas sie nauczyć, bo w Marzycielskiej Poczcie jest sporo chłopców .

Sprawdziłam Na stronie "Śledzenie przesyłek pocztowych" ,że paczuszka już doszła  . Spóźniłam sie z życzeniami. Na szczęście tylko o jeden dzień .

5 komentarzy:

  1. łał...bardzo mi się podoba....jakże mogłoby być inaczej ...toć jestem ponad24 letnią (stażem pracy)niestety byłą od 1 marca pocztówką)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała. Wygląda jak tort .
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezent. Przyda się na różne szpargały.

    OdpowiedzUsuń