piątek, 13 marca 2015

Kosmetyczka od Eli .

Ela zorganizowała u siebie zabawę , taką z wyzwaniem.
Trzeba było napisać

Czym jest dla Ciebie szczęście drugiej osoby?

Mój komentarz się  Eli spodobał i dostałam od niej prezencik. Mogłam wybrać sobie kosmetyczkę wiecie że Ela szyje ślicznie.
Wolałam mieć  mieć niespodziankę, Ela wybrała , którą mi przysłać.

I oto ona !


Oczywiście do zdjęć musiałam wyjąć ją z torebki,


 i oczywiście opróżnić.



Oczywiście była też karteczka



Oczywiście wszystko co robi Ela jest podpisane ;-)
Eluniu , dziękuję bardzo !

5 komentarzy:

  1. Przeczytałam, co takiego na-wypisywałaś u Agi :) i faktycznie zasłużyłaś na tą śliczną kosmetyczkę :))) No i jeszcze racja - Aga ślicznie szyje :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renka hihi Ela jestem, ale Aga też ładne imię dziękuję.

      Usuń
  2. Piękna, i jak czytałam zasłużona nagroda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu - dla Ciebie - wszystko....

    Dziękuję za udział w zabawi i ze jesteś!

    OdpowiedzUsuń