poniedziałek, 16 lutego 2015

Malutka kosmetyczka

Jestem kilka dni po blokadzie barku. Nie boli, więc powinnam dziergać, szydełkować, działać korzystając z luksusu jaki daje brak bólu.
A ja nic, ja leniuchuję.
Robię drobiazgi . Powstało kilka serduszek z których dwa doczepiłam do kółka z kluczami zamiast ciężkiego breloczka.


Od razu w kieszeni zrobiło się lżej.

Zrobiłam też szydełkiem  maleńką kosmetyczkę

Firanka sie robi , dzisiaj mierzenie i liczenie ile nici powinnam dokupić.

Malutko miałam do pokazania, ale chciałam, by aniołki wyszywane krzyżykami zeszły na drugi plan.
Ja zdjęć to się nigdy nie nauczę robić :-(

9 komentarzy:

  1. Serduszkowa zawieszka jest bardzo pomysłowa. Super kosmetyczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie maleństwa są bardzo urocze, kosmetyczka śliczna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Milutka zawieszka, a kosmetyczka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała kosmetyczka? To nie dla mnie... ale jest śliczna :)
    Breloczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny brelok :-) Świetny pomysł :-)
    Kosmetyczka doskonała - piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ miniaturka:-) Na pomadkę, tusz i lusterko:-)
    Breloczek bardzo przytulny.

    OdpowiedzUsuń