piątek, 24 października 2014

To już "ostateczny" finał mojej rozdawajki.

Dzisiaj przesyłki dotarły do Ani i Urszuli .
Mogę pokazać co Dziewczyny dostały .
Ania jako "coś" wykonanego przeze mnie wybrała kosmetyczkę z zamków.
Uszyłam dla niej zieloną, dużą, z większych i grubszych zamków. Zmieszczą sie wniej wszystkie kosmetyki zabierane ze sobą, lub cokolwiek innego.

tylko kosmetyczkę uwieczniłam na zdjęciu, resztę za jakiś czas zobaczycie u Ani

Ula też dostała kosmetyczkę i garstkę przydasi

Warunkiem wysłania szmatek była odpowiedź chociaz jednej osoby na moje pytanie ; co wspólnego ma moje imię z Trzema Koronami.
Odpowiedź padła już w pierwszym komentarzu .
 
Z ogromną ciekawością zabrałam się za szukanie informacji na temat Twojego imienia i Trzech Koron i znalazłam taką oto informację opowiadaną ponoć przez flisakòw : w czasach Austrio-Węgrów żeby wejść na ten szczyt trzeba było zapłacić trzy korony. Mimo, że każdy szczyt ma swoją nazwę to flisacy nadali szczytom swoje i tak od lewej;Pochyły Dziadek, Okazała Babka, i trzy wnuczki; Wysoka Kaśka, Gruba Baśka i Kudłata Marysia.

Zacytowałam tylko część komentarza dotyczącą mojego pytania.

Pocopotko jeżeli moje kosmetyczki poprzez ciągłe moje pokazywanie ich na blogu nie spowszedniały i chciałabyś jedną otrzymać , podaj adres ! 
Jutro wyjeżdżam do Gdyni po Ślubnego, więc dopiero we wtorek wyślę , oczywiście jeżeli będę miała Twój adres .
Jeszcze raz bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie .

Zaproponowałam też kosmetyczkę jako jedną z nagród na Spotkaniu robótkowych na fb.
Kosmetyczkę wylosowała Ewa,
Też już swoją kosmetyczkę otrzymała.

12 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo za mila niespodzianke .Kosmetyczka super a przydasie napewno wykorzystam jak mi sie znudza frywolitki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu raz jeszcze dziekuję , zawartośc paczuszki przeszła moja najsmielsze oczekiwania . A z kosmetyczka trafiłas w dziesiatke , uwielbiam zieloności .
    Pozdrawiam i życzę miłego słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kosmetyczki, ciekawa historia z imieniem. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te kosmetyczki:) Kolorki rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje Ani jeszcze raz:) świetny prezent przygotowałaś Basiu:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim nowym właścicielkom kosmetyczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do gratulacji Panią ;-)) Twoje zamkowe kosmetyczki nie mogą nikomu spowszednieć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Huraaaaaaaaa jaka miła niespodzianka:)))))))))
    Oczywiście już pędzę z adresem:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem jeśli mail nie jest zmieniony już wyslalam moje dane:) ale miły koniec dnia

      Usuń
  9. Twoje kosmetyczki są urocze, zapraszam do siebie na Candy!

    OdpowiedzUsuń