czwartek, 31 lipca 2014

Przyjemny obowiązek spełniam .

Ostatnio zostałam wylosowana w kilku rozdawajkach.

Pierwszy raz - u  Alicji

Dostałam świetna gazetkę . Już mam ochotę na poduszkę z tym haftem z okładki, a w środku są jeszcze inne wzorki, które z chęcią wyszyję.


Alicja dołożyła mały ( jej zdaniem) bonusik - zestaw do wyszycia dwóch karteczek.

Liścik Alicja napisała na ślicznym papierze listowym.

Drugi raz - u Kicy Bijoux

Od Katarzyny  dostałam świetne kolczyki.
Zastanawiałam się , czy w "moim wieku' wypada nosić w uszach czachę ptaka z kwiatkiem na głowie ( kwiatek na głowie ptaka oczywiście).
Co to znaczy wypada ? Kolczyki są śliczne i oryginalne, od dwóch dni noszę je.


Dostałam też wycinanki i tagi. Ten z motylkiem i nutkami jest w książce, którą obecnie czytam.


Trzeci raz - u Pauli

Od Pauli dostałam torbę z mądrym napisem ;-)


 Broszkę i breloczek. Broszką jestem zachwycona a breloczek szkoda zawiesić na torebce lub do kluczy bo się zniszczy . Najchętniej nosiłabym jako wisiorek. (ale wymyśliłam)
Nie myśląc o tym zasłoniłam pudełeczko w którym była biżuteria, dlatego nie widać go na zdjęciu.


Bardzo, bardzo , dziękuję za wszystkie prezenty.
Alicjo, Kasiu, Paulo - dziękuję.

11 komentarzy:

  1. super prezenty :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to farciara z Ciebie, gratuluję tylu piękności! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudeńka dostałaś, oj radości wiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu wspaniałości :) Wypada nosić wszystko, w czym czujesz się dobrze - a kolczyki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Mikołaj do Ciebie w tym roku wcześniej zawitał, przynosząc różniaste prezenty przecudnej urody,a że wyręczył się przy tym listonoszem, zapewne mu wybaczysz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje tych wspaniałych nagród ...kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu i ja Ci gratuluje, masz duzo szczescia w rozdawajkach i Candy,pozdrawiam cieplo, ania

    OdpowiedzUsuń