środa, 3 kwietnia 2013

Od Barbary.

Przed Świętami otrzymałam przesyłkę od Barbary. Wylosowała mnie w swoim candy ;-)

Dostałam od niej niespodziankę, króliczka filcowanego, malutkiego żółciutkiego kurczaczka uszytego z filcu i bardzo pomysłowo wykonaną karteczkę.


Dziękuję Ci bardzo, Barbaro szyjesz z filcu bardzo pomysłowe zawieszki.
 Karteczka swoją prostotą mnie urzekła
 Zając zaś stoi na oknie w kuchni i pewnie długo tam będzie stał, nie pójdzie do pudła z ozdobami świątecznymi.
Lubię otrzymywać zrobione własnoręcznie prezenty, potem je oglądam i "uczę sie " w jaki sposób zostały wykonane ;-)

Ja dostałam,  ja rozdaję .

Kto chce dwie serwetki z różą ?
Kolor serwetek , to taki brudny róż ;-)

 Jedna serwetka zrobiona, druga robi się ;-)

Na tym zdjęciu kolor jest bardzo zbliżony do oryginału.

We wtorek napiszę kto je dostanie (jeżeli będą chętni;-)

12 komentarzy:

  1. Oczywiście, że będą..ja chcę!!!!:)Śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no jakby miało nie być chętnych!!!!!! ja też się piszę !!! prezencik jaki dostałaś jest cudowny i radosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po serwetki szydełkowe to z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję - miło mi, że się spodobało:-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne prezenciki :)
    z miłą chęcia przygarnę , bo w sam raz do mojego dużego pokoju :)a zdolności takowych ja Twoje brak :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe prezenty bardzo ciekawe :) serwetki ładne ale niestety ja nie miałabym gdzie ich położyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo , że się chętni na serwetki znajdą! W śród nich i ja jestem ;-)) Bo piękna jest! Wygrany podarek śliczny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznego króliczka dostałaś :-) Serwetki Twoje jak zawsze śliczne, jedne już mam na specjalne okazje; oczywiście byłabym chętna na te różowe, ale myślę że już sporo ślicznych rzeczy od Ciebie dostałam, więc na pewno należą się komuś innemu :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda dostałaś :)
    Na cuda się pisze :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenciki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się nie można zapisywać po serwetki ;-)

    OdpowiedzUsuń