środa, 18 kwietnia 2012

Trampeczki;-)

Dwie Dziewczyny wyraziły chęć otrzymania szydełkowych malutkich trampeczek.
Przecież nie będę losować.Butki zaczęły się więc mnożyć;-)
W poniedziałek były trzy



We wtorek już cztery



Zdjęcia robione w łóżku,ale ja od soboty taka troszkę leżąca jestem, nawet do biblioteki się nie mogę wybrać;-(

Tojateniu i Elziutko proszę o adresy;-)))
Butki zapakuje i wyślę nie wiedząc do kogo trafią mniejsze, do kogo większe butki.
Jeżeli nie będą pasowały na dzieciaczki, zawsze możecie przekazać je dalej, lub ubrać w nie misia, lalę;-)

Nauczyłam się robić śliczny sznureczek.



Też chcecie? No to zajrzyjcie Tu

23 komentarze:

  1. A narzekałaś, że nierówne:) Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się rozmnożyły :) fajnie będzie wyglądać mały brzdąc w takich tramusiach od cioci Basi . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz Basiu ... duże trampeczki a raczej trampy też byłyby śliczne ! hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne :) Ty to masz zdolosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie trampeczki:)ale mnożą Ci się w szalonym tempie!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak ja się cieszę, że trampeczki będzie miała moja wnusia Alusia. Dzięki. Serdecznie dziękuję, bo ja nie szydełkuję i sama takich butków nie zrobię.
    Pozdrawiam adres na e maila podam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne trampeczki! Slodkie! Zycze zdrowka, Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne buciki i piekny podarunek...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutkie...Aż chce się kolejnego bobaska :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja nie mogę, jakie czadowe!!! masz szczęście, że moje dzieciaki wyrosły, bo bym Cię znowu szantażowała:DD (kolor świetny!)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj rozmnożyły się ... a do tego jeszcze kolor zmieniły... są cudowne... Wzruszyłam się na ich widok... Dziękuję Ci z całego serduszka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne trampeczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń