sobota, 18 lutego 2012

Różności


Wyróżniona

zostałam ostatnio przez Kaśkę z Mojego biurka



Bardzo dziękuje Ci, że zauważyłaś mój blog wśród tylu innych. W niedawnym czasie otrzymałam już nie raz takie wyróżnienie i o sobie pisałam.
Ja zresztą bardzo dużo o sobie piszę, czasami myślę,że nawet za dużo;-)

Przepraszam Cie ale nominować tez nie będę.
Wyróżnienia są miłe, ale.... w czytniku mam kilkaset blogów i każdy jest tam z jakiegoś konkretnego powodu, wyróżnić 10... a reszta?

Seriale
to zabawa, która po blogach wędruje już od jakiegoś czasu. Mnie do zabawy wezwała Roma z Dobre na sleen i juz dosyć dawno jeszcze jedna osoba i w tym momencie ; bum, bum, bum to ja biję się w piersi, bo nie zapisałam sobie Kto i pomimo usilnych poszukiwań nie odnalazłam notatki (przepraszam)



Dziękuję za zaproszenie;-) i znowu ale... oglądam a właściwie słucham wiele seriali. Telewizor przy przeglądaniu blogów mam włączony za moimi plecami.
Ostatnio z przyjemnością oglądam "Julię" na tvn, ale gdy nie zobaczę jednego czy dwóch odcinków nic się nie dzieje i tak jest ze wszystkimi serialami.

a tak naprawdę- przepraszam, ale ja nie lubię łańcuszków... uwielbiam za to komentarze;-)))
Sama staram się sporo tez ich pisać;-)

7 komentarzy: