sobota, 24 września 2011

Bransoletka!!!

To wydarzenie zasługuje na oddzielną notkę.

Brałam udział w candy organizowanym przez Weraph i już otrzymałam wylosowaną dla mnie bransoletkę.
Normalnie zaniemówiłam, gdy otworzyłam przesyłkę.Nie wyobrazałam sobie,że bransoletka będzie tak delikatna, tak śliczna a zrobiona jest chyba z najmniejszych koralików jakie można sobie wyobrazić;-))

DZIĘKUJĘ!!!







Koniecznie wejdźcie na blog Koraliki tudzież i popodziwiajcie, jakie cuda są tam pokazane.
Pisałam też już o kursie jaki Weronika zrobiła, by każda z nas mogła popróbować tej sztuki;-)

9 komentarzy:

  1. Cudna, małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dziękuję za miłe słowa i poświęcenie postu dla mojej bransoletki:) Ciesze się ze przypadła ci do gustu - to nie są najmniejsze koraliki jak można dostać w Polsce, są jeszcze mniejsze (1mm) i również, z powodzeniem z nimi szydełkuje;)

    Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjnie wykonana! Gratuluję wygranej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna... kojarzy mi się z pogodnym niebem usianym gwiazdkami. Może kiedyś... na razie marzę sobie, wszystkiego nie można robić (chociaż czemu nie?). Pozdrawiam obdarowaną i wykonawczynię tego cacuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, ha! Widzę,że następna ustrzelona koralikami. :D Śliczna bransoletka~!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara z Ciebie !!! Bransoletka jest niebotycznie piękna i delikatna.

    OdpowiedzUsuń