środa, 24 sierpnia 2011

Kiermasz dla Zuzi;-)

Podobają się zakładki? Cieszę się.
Pierwsze zdjęcie w poprzednim poście zrobiłam tak by można było odczytać skąd wzięłam pomysł. Nie chcę go sobie przypisywać, ja tylko dodałam od siebie drugą stronę z napisem.
Przez ostatnie dni zrobiłam jeszcze kilka zakładek ;-)))



Dzisiaj te siedem zakładek wysłałam na kiermasz organizowany przez Lili dla Zuzi

Mam nadzieje,że Jomo, ( wylosowała u mnie robótki szydełkowe) zrozumiesz mały poślizg w realizacji mojego zobowiązania.
Dzisiaj zaczynam robótkę dla Ciebie;-0

Wczoraj wyjęto mi zszywki, nie powiem przyjemne to nie było;-(
Ale jestem szczęśliwa, że już po, bo bardzo od kilku dni szew ciągnął i bolał.
No to teraz już jest jakbym na żadnym zabiegu nie była;-)

Witam nowe obserwujące;-)))
Dziękuję za komentarze!!!

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakładki!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://alicjawkrainieszpargalow.blogspot.com/2011/08/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, zdrowia i weny, ale tej Ci nie braknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zdrowia i fizycznego wigoru, bo wtedy wszystko jest łatwiejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. basiu to to calkiem stara jestem ale wczesnej nie mogalm sie lognac.i tak lubie do ciebie zagladac te zakladki sa super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te zakładki.
    Ja miałam wczoraj wyciągany szew więc łączę się w bólu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny gest dla Zuzi:)
    Życzę dużo zdrowia.
    Szpieg Scrap.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredkowe zakładki baaardzo przypadły mi do gustu :)
    I duuużo zdrówka życzę :) Bo jeśli zdrowie dopisuje wszystko inne przychodzi już łatwiej :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowkaaaa. A zakładki superanckie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry. Dziękuję za odwiedziny i że się Pani jednak zdecydowała napisać. Każdy komentarz jest bardzo miły jak wiadomo. Bardzo pomysłowe te kredki. A może z takich kredek da się uszyć piórnik? Teraz to na czasie bo jeszcze tylko 7 dni i znowu szkoła.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładki nadal piękne.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe zakładki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki poślizg??!! To dopiero dobry żart :))Nie każdy jest ONW, jak TY ;)
    Kredki super a i pomysł Kuby też bardzo fajny :)
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają się nawet bardzo ! Świetny pomysł na zakładki . Cieszę się , że juz pozbyłąś się zszywek , jakkolwiek to brzmi .Dużo zdrówka życzę Basiu :)

    OdpowiedzUsuń