poniedziałek, 11 lipca 2011

Sukienusia;-)

Ostatni raz takie maleństwo robiłam jakieś trzydzieści lat temu;-)
Początek robótki pokazałam już przed miesiącem
Dzisiaj z koleżanką zawiozłyśmy sukienkę Jagódce, to dla niej ją szydełkowałam. Ostatni miesiąc miałam z różnych powodów bardzo zajęty, dlatego tak długo to trwało.









Do kompletu zrobiłam opaskę na głowę.
Opaska okazała si e za duża, ale nie będe robiła jeszcze raz.



Opaska ma przypinaną broszkę, kwiatek.



Broszkę tę chyba zgłoszę w projekcie 12/12.

Bardzo dziękuję wszystkim za miłe komentarze;-))

28 komentarzy:

  1. Prześliczna ta sukienusia!!! Zajrzałam tez do Jagódki...przesłodkie dzieciątko :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienusia jest prześliczna!
    Broszka zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukieneczka ,broszka również :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutka sukienusia, delikatnie wdzięcznie ozdobiona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, słodki komplecik. Zapewne Ewa niebawem wrzuci fotki Jagódki w sukience i opasce :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna sukienusia dla jagódki :) Sama taka bym chciala, tylko w ciut większym rozmiarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienusia jest tak urocza,ze nie moge przestac sie zachwycac.Przecudny komplecik Pani stworzyla! Bardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienusia jest przeurocza, mloda dama bedzie w niej tak samo wygladac. Robotki dla dzieci sa bardzo wdzieczne.
    Dziekuje, ze zajrzalas do mnie i jest mi milo, ze moja roza u Ciebie tez ladnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienusia, takie małe rzeczy wbrew pozorom nie raz dłużej się robi niż na dorosłego człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzialam te sukienusie wyszla cudownie.A opaska za duza powiadasz ja zrobilam tak,ze wszylam szeroka gumke z tylu i to juz reguluje i trzyma opaske na glowce.Mozna wciagnac wstazke,ale ona nie jest elastyczna niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. o matulu kochanieńka - ale mi się krzyknęło w pracy jak otworzyłam Twoja stronkę dziś. Toż to kreacja z najnowszej kolekcji Prêt-à-porter. Cudna.... ja też poproszę...hi hi a dodatki wow

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku! jakie śliczności! szydełkowe wdzianka tak wdzięcznie wyglądają na maluszkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. cud,miod i maliny
    http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, jakie to piękne... Prześliczne cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała Jagódka to bardzo modna dziewczynka-nie dość,że sukienusia śliczna to jeszcze w takich kolrkach "na czasie"

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod wrażeniem:o
    istne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukieneczka, słodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienisia jest przeurocza, zachwycająca i słodka:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj , jaka piękna sukienusia i do tego dla cudnej Jagódki!

    pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukieniusia jest boska!!! Jak kiedys bede miala coreczke, to zglosze sie do Ciebie po taki komplecik :) Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu!!! Dziękuję!!!!!! Sukienka jest śliczna!!! A co do opaski, to można broszką ją podpiąć i jest git. A może skorzystam z rad Alicji? Dorotka ma racje - niedługo zrobie sesję:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu zrobiłaś śliczną, słodką sukienusię!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny komplecik wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tej sukienusi i jeszcze z moim ukochanym fioletem.Cudo !!!

    OdpowiedzUsuń