niedziela, 13 lutego 2011

Karteczki Walentynkowe!

Zapisałam się na wymiankę do Elziutki.
O wymiance będzie 14 lutego.
Przy okazji robienia kartki na wymiankę zrobiłam kilka innych.
Dzisiaj pokażę kartki, które mam nadzieję już dotarły pod adresy wskazane na kopertach;-)))









Zrobiłam jeszcze jedną , ale okazało się ,że nie zrobiłam jej zdjęcia;-)

Kilka osób pytało mnie o foremki na guziki.
Na Twórczym początku trwa właśnie candy.Można takie foremki otrzymać po losowaniu ,które odbędzie się 20 lutego, w niedzielę;-)))



Ja taki właśnie zestawik już otrzymałam. teraz tylko reklamuję;-)))

Zrobiłam swoje pierwsze zakupy papierów. Kupiłam Na Strychu papiery z tekturkami Pasiakowej i jej cudny Potworny Kalendarz ;-)

I jeszcze jedna sprawa. Od tego wpisu na komentarze będę odpowiadała bezpośrednio pod danym komentarzem, a nie w następnym poście.
Jest tylko problem z komentarzami wstawianymi pod wcześniejszymi postami, na te jeżeli będą pytania lub uwagi będę odpowiadała tak jak dotychczas tzn w poście.

19 komentarzy:

  1. super karteczki :* dziekuje za odwiedzinki u mnie :* wieeelkie buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne, najbardziej podoba mi się ta mozaika kolorowa na ostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy wysyp walentynkowych karteczek :) śliczne są.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki śliczne,serduchowe:)
    Basiu cieszę się, że zajęłaś się reklamowaniem foremek-dzięki:)
    Łączę serdeczności,a jutro życzę ci przytulnego,miłosnego dnia Walentynkowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją faworytką jest kartka z serduszkami w "okienkach" - śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te karteczki, są takie bardzo Walentynkowe!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zrobiło się u Ciebie miłośnie ;)


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pappu- wpadam do Ciebie z każdym nowym wpisem, nie zawsze komentuję;-)
    Aneladgam, Kardamonowa- ta ostatnia karteczka, muszę się przyznać gdzieś podobną widziałam;-)
    Dorota, Halina, Daniela, wiem że moim kartkom dużo brakuje, ale miło przeczytać pochwały;-)
    Iwonna- reklama, drobiazg;-) Ja już część foremek wykorzystałam, zrobiłam guziki do torebki.
    Jagodzianka- miłośnie... jutro Walentynki, ja świętuję je już prawie 40 lat i zawsze z tym samym Walentym

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i pomysłowe:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki cudne. Wiem coś o tym jedna z nich jest moja. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduchowe karteczki, druga najbardziej przypadła mi do gustu :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki :))) Szczególnie pierwsza i druga bardzo mi się podobają :))) Ja jednak nie obchodzę tego święta, chociaż jest miłe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu karki urocze,mi w oko wpadła druga:)
    Serdecznie zapraszam do mnie po wyróżnienie :))
    Pozdrawiam Elżunia
    http://elzunipracereczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anucha, Bujaczek,theyooka - dziękuje za pochwały
    Janeczko- okazujesz wszystkim wkoło tyle miłości i sympatii...
    Beata- ale miło jest otrzymać kartkę, różyczkę, a zresztą jest tyle innych dni w roku;-)
    Elżuniu- bardzo dziękuję za wyróżnienie i miłe słowo;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. DZIĘKUJE ŚLICZNIE ZA KARTECZKĘ JEST PRZECUDNA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no po prostu masz tych ukochanych osób trochę, tyle kartek:-). A ja w Świnoujściu mam liczną rodzinę, nawet dzisiaj jedną z ciotek będę gościła dziś> pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Elziutko- ;-))) to za organizację wymianki
    Balbino- Świnoujście to już u mnie przeszłość, mały przystanek w młodości;-)))

    OdpowiedzUsuń