niedziela, 16 stycznia 2011

Urodziny !

Nie ja, to moja kuzynka obchodzi urodziny (w lutym). Zawsze do niej dzwonię. Tym razem oprócz życzeń telefonicznych chciałam zrobić dla niej karteczkę.
Wyszyłam dwa proste hafciki;-)



Zdjęcie robione na parapecie mojego okna w mglisty, dżdżysty poranek niedzielny!
Zastanawiam się, czy nie uszyć serduszko, mogłabym wykorzystać wtedy obydwa wzorki.
Poranek zszedł mi na wycinaniu wzoru serduszka... nie jest łatwo ;-(

25 komentarzy pod poprzednim wpisem, dziękuję;-)))
Delikatny, piękny, cudny, fantastyczny, urokliwy, elegancki to wszystko o moim szalu... miłe słowa, dziękuję;-)))

Bożeno S. chyba w najbliższym czasie nie spotkamy się, przecież są ferie;-)))
Wzór na szalik mogę udostępnić, najlepiej przesłać na pocztę internetową, mąż mi go zeskanował. Kłopoty z drukowaniem mam chwilowe, drukarka się zbiesiła, czy zawiesiła... jakoś tak;-)
mój adres b.piasecka@op.pl.

Muszę jeszcze coś napisać!!!

Wczoraj byli u nas znajomi. Przynieśli zupę z węgorza z kołdunami!!!
Tak pysznej zupy rybnej jeszcze nie jadłam;-)))
Zostało jej jeszcze na dzisiaj !!!

12 komentarzy:

  1. w brzuchu mi przez ciebie burczy...
    ja z takich wzorków zrobiłabym kwadratową zawieszkę i w podobny sposób umocowała w karteczce jak tu:
    http://www.kurczak.one.pl/~madzia/Igor-bisc.JPG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zasmucona, że nie ma mego komentarza pod tak ważnym poprzednim postem!To prawie niewybaczalne!Może jednak mi darujesz?
    Szal jest cudnej urody!Ten wzór szalenie mi się podoba.Ogromnie!Ale o przepis zwrócę się nieco później, bo ciągle mam ... w zasadzie ubiegłoroczne obiecanki do załatwienia.Mus to mus.
    Tymczasem Ty znów cieszysz moje oko fantastycznym haftem.Taką podusią na igły też bym nie pogardziła.Łoj! W zachwyt bym wpadła.
    W życiu nie jadłam zupy rybnej, pojęcia nie mam jak to smakuje. Należę do osób, które z ryb najbardziej lubią kotlety schabowe z kostką. Przypuszczalnie bardzo dużo tracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej cieszą prezenty takie zrobione specjalnie dla nas. Kuzynka na pewno bardzo się ucieszy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i zrobione z sercem a to najważniejsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiadasz dwa proste hafciki ;)
    Pewnie kuzynka się ucieszy, to miłe jak się o kimś pamięta...
    A zupy rybnej nigdy nie jadłam ;)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odezwij się do mnie na mail'a agulka77@interia.pl w sprawie wymianki książkowej
    pozdrawiam
    agulka77

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie nie krzyżykuję, więc tym bardziej podziwiam
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś mi mówił, że jeśli od dziecka nie je się zupy rybnej, to w dojrzałym wieku już się nie polubi...

    OdpowiedzUsuń