środa, 27 października 2010

Wyróżnienie

Od Miejsca Sympatycznych klimatów, Igi i Sebastiana otrzymałam wyróżnienie, dziękuję;-)))



A oto zasady do których trzeba się zastosować przyjmując "Słoneczną nagrodę" i przekazując ją dalej :
1. umieścić powyższe zdjęcie na własnym blogu
2. przyznać nagrodę 12 innym bloggerom i zalinkować te blogi
3. zostawić komentarz z informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach
4. podzielić się linkiem do bloga osoby, która przyznała Ci tę nagrodę


Chciałabym wyróżnić;
pagatka, Millu, Pyziulkę, agajaw, Anię, Marzannę, Annę, Joannę, Florentynę, Alicję, Trzpiota i Elżunię

A teraz, muszę się do czegoś przyznać.
Otóż kiedyś chciałam na swoim blogu wstawić znaczek, by nie przyznawać mi wyróżnień... cieszę się, że tego nie zrobiłam.
Było to w okresie gdy wyróżnienia chodziły stadami. Prawie wszyscy i ja też bez dużego zastanawiania się co które wyróżnienie znaczy przesyłaliśmy je następnym osobom.
Moim zdanie przyznawanie wyróżnień w taki sposób obniżało ich wartość. Aż tak cudowna nie byłam, by otrzymać 6-7 wyróżnień od jednej osoby;-)))
Ale i tak wszyscy wiemy,że najcudniejsze są komentarze;-)))

7 komentarzy:

  1. bardzo dobrze to ujelas :* teraz ciezko o wyroznienie ;) i ma ono swoja wartosc :*
    gratuluje i przesylam buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu:) Serdecznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to miło znowu jakieś wyróżnienie dostać, dawno nic nie dostawałam :) Dziękuję Basiu i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu!!!!!!!!!!!!
    dostałam !!!!!!!!!
    ale DWIE BOMBKI?! no sa cudowne ... wielka masa słodyczy....i książka bardziej podoba mnie się druga jej częśc pierwsza jest dla mamy ale ze przepołowić książki nie mogłyśmy narazie książka jest w moim pokoju

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Jest mi miło, że doceniasz moją pracę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Basiu za wyróżnienie ,czuję się nagrodzona za prowadzenie bloga a to dodaje skrzydeł-DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że mogłem sprawić Ci radość dając te wyróżnienie,bo bardzo podoba mi sie Twój blog

    OdpowiedzUsuń